Materiały edukacyjne
dla przedstawicieli branży turystycznej i rekreacyjnej

Skorzystaj z wiedzy ekspertów

Zdobądź wiedzę, inspirację oraz nowy punkt widzenia, które pomogą Ci sprawniej działać i lepiej komunikować się z klientami. Webinary, ebooki oraz inne materiały edukacyjne dedykowane są wszystkim osobom działającym w branży rekreacyjnej i turystycznej.

Zapoznaj się z materiałami, które przygotowaliśmy dla Ciebie wraz z ekspertami z branży – dzielimy się wiedzą i sprawdzonymi praktykami. Między innymi poznasz wiele ciekawostek i pomysłów na temat nowoczesnej obsługi klienta, trendach rynkowych, sprzedaży internetowej, a także jak skutecznie rozwijać sprzedaż i zwiększać rozpoznawalność marki za pomocą Internetu.

Reprezentujesz obiekt branży rekreacyjnej? Nie może Cię zabraknąć!

Eksperci

Tomasz Gierszewski​

Odpowiedzialny za kwestie techniczne
Aquapark Reda

Szymon Ziobrowski

Dyrektor
Tatrzański Park Narodowy

Krystian Kozicki

Specjalista ds. Marketingu
Park Wodny w Krakowie

Dorota Stawarz-Serwińska

Kierownik Działu Marketingu
Kopalnia Soli "Bochnia"

Piotr Wiecha

Właściciel
Park rozrywki "Rabkoland"

Piotr Śmigiel

Prezes
Agencja "Craft Media"

Łukasz Dorula

Związany z OtoTatry.pl
i agencją marketingową eJanosik

Artur Warchala

Kierownik Działu Promocji
Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu

Jakub Paczyński

Prezes "Kolejkowo"
i właściciel "Karkonoskie Tajemnice"

Dariusz Deja

Manager ds. organizacyjnych i programowych w Zamku Golubskim

Krystian Borkowski

Założyciel Agencji Emotions Group

Marcin Jamróz

CEO Berg Technologies

Artur Koperwas

Kierownik Działu Marketingu, Organizacji Imprez i Sponsoringu MOSiR Lublin

Szymon Walter

Współzałożyciel Rogalowego Muzeum Poznania

Kinga Banaśkiewicz

Social Media & Content Marketing Manager w agencji MTWeb

Łukasz Suchy

Senior SEO Specialist w agencji DevaGroup

Webinary

Bezpłatny webinar w ramach Akademii Atrakcji Turystycznych Droplabs, podczas którego Łukasz Suchy, Senior SEO Specialist agencji DevaGroup, podzielił się wiedzą na ciekawy temat w zakresie SEO – pozycjonowanie lokalne w Google.

Bezpłatny webinar w ramach Akademii Atrakcji Turystycznych Droplabs, na którym Kinga Banaśkiewicz, Social Media & Content Marketing Manager w agencji MTWeb, która specjalizuje się w działaniach SEO, SEM oraz Social Mediach, dzieli się szeroką wiedzą w zakresie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.

W trakcie majowego webinaru wraz z ekspertami branży turystycznej omawialiśmy temat pozyskiwania i obsługi klientów obcojęzycznych w polskich atrakcjach: Ilu cudzoziemców odwiedza polskie atrakcje? Jakie są wyzwania przy dostosowaniu obiektów turystycznych do potrzeb klientów z zagranicy? Jak wygląda obsługa gości na miejscu? Jakie są stosowane kanały dotarcia do klientów zagranicznych?

Jedyne takie szkolenie online, na którym dowiesz się, jak efektywnie wypromować swoją atrakcję! Czy dbanie o wizerunek w Internecie naprawdę jest ważne? Jakie rozwiązania są niezbędne, aby zwiększyć sprzedaż biletów? Jak rozpocząć efektywne działania marketingowe atrakcji turystycznej?

Kolejny raz eksperci z branży podzielą się doświadczeniami i podpowiedzą, co robić, by skutecznie sprzedawać usługi. Tym razem przyjrzymy się bliżej sprzedaży i obsłudze biletów grupowych. Dlaczego oferta kierowana do grup jest inna niż ta dedykowana klientom indywidualnym? Jakie są potrzeby zorganizowanych grup? Jak wygląda cała procedura sprzedaży usług? Zapraszamy do wysłuchania webinaru!

Jak dobierać kanały, by komunikacja z klientami była efektywna? Na co zwracać uwagę w działaniach marketingowych obiektów rekreacyjnych i turystycznych? Jak zaplanować strategię marketingową przy małym budżecie? Na te pytania oraz wiele innych postaramy się odpowiedzieć podczas tego panelu.

Eksperci z branży podzielą się wiedzą na temat największych trendów konsumenckich tego sezonu, ich wpływie na obsługę klienta i sprzedaż, a także różnych sposobach na wdrażanie w obiektach rekreacyjnych nowych rozwiązań. Nie zabraknie również dyskusji na temat skutecznej komunikacji z klientami i radzeniu sobie z wyzwaniami związanymi z COVID-19.

 

Ebooki i materiały dodatkowe

Klienci zagraniczni są nieodłączną częścią branży turystycznej i rozrywkowej. Ich liczba sięga setek tysięcy, a nawet milionów, w zależności, czy mowa o turystów czy obcokrajowców mieszkających w Polsce. Właśnie dlatego tak ważnym jest przygotowanie atrakcji do obsługi osób, które nie posługują się językiem polskim, a także jak doprecyzować grupę docelową, którą są cudzoziemcy.

Podczas planowania działań marketingowych przedsiębiorcy często skupiają się jedynie na swojej stałej ofercie. Nie można jednak zapominać o wielu okazjach tematycznych oraz różnego rodzaju świętach, którymi wypełniony jest kalendarz. Takie wydarzenia są doskonałą okazją do zdobycia lojalności swoich klientów i przekonania do zakupu tych potencjalnych. A co za tym idzie? Dzięki okazjom i sezonowym promocjom możesz skutecznie zwiększyć sprzedaż w swoim obiekcie na przestrzeni całego roku.

W raporcie analizujemy ruch SEO oraz obecność w mediach społecznościowych blisko 750 obiektów z branży muzealnej. Pod uwagę wzięliśmy muzea publiczne i prywatne oraz centra nauki, posiadające stronę internetową. Lista zawiera obiekty, które znalazły się na najwyższych pozycjach w wynikach organicznych w wyszukiwarce Google. Dane były zbierane i weryfikowane w okresie od października do listopada 2021 roku.

W nawiązaniu do raportu branżowego „Jak polskie muzea dbają o widoczność w sieci?” przygotowaliśmy streszczenie w wygodnej i zgrabnej formie. Informacje są pozyskane na podstawie przebadania opinii i danych aż 744 instytucji z branży muzealnej. Znajdziesz tu porady dotyczące widoczności w sieci i działań marketingowych ekspertów branży.

Black Friday czy Black Week to najbardziej znane święto zakupowe w ciągu całego roku, które w naszych czasach jest obchodzone na całym świecie. Nie omija ono też branżę turystyczną i rozrywkową. Szykujesz kampanię z okazji Black Friday? Pobierz Checklistę i upewnij się, że nie umknął Ci żaden szczegół!

W raporcie wyniki analizy ruch SEO oraz obecność w social mediach prawie 1000 firm branży turystycznej. Pod uwagę wzięliśmy firmy, które oferują atrakcje popularne w okresie jesienno-zimowym oraz posiadają stronę internetową. Lista zawiera firmy, które znalazły się na najwyższych pozycjach w wynikach organicznych w wyszukiwarce Google. Dane były zbierane i weryfikowane w okresie od sierpnia do września 2021 roku.

Dobór kanałów do komunikacji z klientami i tworzenie treści, które okażą się wartościowe to spore wyzwanie. Działania w sieci często nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Pozostaje zatem pytanie – co robić? Zobacz, co możesz zrobić, by Twoje działania były bardziej skuteczne. Eksperci dzielą się wiedzą, na co zwracają uwagę publikując materiały w sieci, jakie działania pomagają im zdobywać fanów w Internecie, skąd czerpać inspiracje i co robić, by publikowane treści wzbudzały zaangażowanie.

Wypełnij formularz
i uzyskaj dostęp do wszystkich naszych materiałów

Partnerzy merytoryczni

Arrow-up