Powiedz tak cenom dynamicznym.
System sprzedaży biletów online z Dynamic Pricing dla atrakcji turystycznych.
-2.png)

.png)



Przykłady wdrożeń dynamicznych cen Droplabs

Jeden gość wydaje o 26% więcej niż w zeszłym roku – Sezon z Dynamic Pricing w Funzeum
Gliwickie Funzeum to jedno z największych indoorowych muzeów świata i kolorów w Polsce. Jest to ważny punkt na mapie atrakcji turystycznych w naszym kraju.

Cały Sezon z Dynamic Pricing w outdoorze! JuraPark Krasiejów
JuraPark Krasiejów, jeden z czołowych JuraParków w Polsce, wdrożył dynamiczną politykę cenową w kwietniu 2024 roku. Silne skoncentrowanie się na sprzedaży biletów online oraz edukacji klientów, aby zachęcić ich do zakupu z jak największym wyprzedzeniem, przynosi wiele korzyści.

Studium przypadku - Dynamic Pricing w Bałtowskim Kompleksie Turystycznym
Dzięki strategii wdrożonej przez zespół w Bałtowie we współpracy ze specjalistami Droplabs, bilet normalny można było kupować w 2024 po cenach między 109 zł a 146 zł. Ceną sterował algorytm i podwyższał ją w odpowiednich momentach dla wybranych terminów, jeśli oceniał, że można takiej podwyżki dokonać bez uszczerbku na frekwencji i podejmowaniu decyzji zakupowej przez klientów.