Czytasz
Moduł obsługi klienta w Panelu Droplabs

Moduł obsługi klienta w Panelu Droplabs

1 listopada 2022

Automatyzowanie procesu sprzedaży nie oznacza, że zostawiamy odwiedzających atrakcję samemu sobie. Panel Droplabs umożliwia dostęp do rozbudowanego modułu służącego do obsługi klienta. Za jego pomocą można udzielić odpowiedzi na pytanie klienta odnośnie zamówienia, zalogować wejście, wprowadzić zmiany czy dokonać zwrotu.

Czego można dokonać poprzez moduł obsługi klienta?

W module obsługi klienta można wygodnie i sprawnie wyszukiwać całe zamówienia lub pojedyncze bilety na podstawie aż 7 informacji:

  • adres e-mail,
  • numer wejściówki,
  • numer zamówienia,
  • nazwisko klienta,
  • identyfikator pośrednika płatności,
  • odpowiedź na pytanie (np. numer rejestracyjny samochodu),
  • numer telefonu komórkowego.

Gdy zamówienie zostało wyszukane, przejdź w jego szczegóły i z tego poziomu możesz przede wszystkim:

  • podać dane do faktury i wysłać prośbę systemową o jej wystawienie do działu księgowości,
  • podejrzeć e-paragon, który został wystawiony dla klienta,
  • zmienić adres e-mail – błędnie wpisany adres e-mail jest jedną z najczęstszych przyczyn nie docierania biletów i informacji o zakupach do odwiedzającego,
  • zmienić termin wykorzystania,
  • zalogować wejścia zarówno z poziomu Obsługi klienta, jak i przez moduł Kontroli dostępu,
  • podejrzeć i pobrać PDF z biletami dotyczącymi zamówienia,
  • wysłać bilety ponownie na adres e-mail klienta,
  • dokonać zwrotu pojedynczych wejściówek, jak i całego zamówienia.

Gdzie znajduje się Obsługa klienta w Panelu Droplabs?

Aby sprawdzić szczegóły wybranego zamówienia lub dokonać w nim zmian, wystarczy zalogować się do Panelu Droplabs, przejść do Panelu sprzedaży, w menu wybrać Sprzedane, a następnie Obsługa klienta.

Jakie uprawnienia trzeba mieć, aby mieć dostęp do Obsługi klienta przez Panel?

W Panelu Droplabs jest cały szereg uprawnień, które umożliwiają dostęp do modułu Obsługu klienta, w tym też poziom uprawnień tylko i wyłącznie do obsługi klienta i raportów. W takim przypadku warto wybrać przy tworzeniu użytkownika “Uprawnienia do zarządzania sprzedażą” i zaznaczyć odpowiednie opcje.

Czytaj więcej:

Did you find this article helpful?
1 out of 1 found this helpful

Powiązane artykuły

Arrow-up