System dystrybucji i sprzedaży online biletów dla muzeów i galerii sztuki

System jest używany przez największe obiekty muzealne w Polsce, zarówno państwowe jak i prywatne m.in. Muzeum Kopalnia Soli Bochnia, Muzeum Śląska Opolskiego, Żywe Muzeum Obwarzanka i ponad 500 innych obiektów

Dlaczego Droplabs?

Rezerwacja konkretnej daty

Klient kupując bilet online może wybrać konkretną datę i godzinę wizyty, dzięki temu Ty w pełni kontrolujesz swoją ofertę i dostępność.

Prosty proces zakupowy

Proces zakupowy z Droplabs jest prosty, intuicyjny, a przede wszystkim wygodny. To jedynie kilkanaście sekund i minimum potrzebnych danych.

Dynamiczne ceny

Nawet 20% – 30% więcej przychodu w skali roku, dzięki użyciu zaawansowanych polityk cenowych bazujących na autorskich algorytmach Droplabs.

System kontroli dostępu

Bilety sprawdzasz skanując je przy użyciu dostarczonej przez Droplabs aplikacji, przez panel webowy lub poprzez integracje z bramkami ESOKu.

Wersje językowe

Turystom zza granicy łatwiej jest kupić bilet online w ich ojczystym języku niż robić to stacjonarnie w obiekcie.

Wygoda i nowoczesność

Bilety klient może okazać do weryfikacji na swoim urządzeniu lub wydrukowane. Co więcej, bilety może wygodnie dodać na Apple Wallet lub pokrewnej aplikacji na Androidzie – w taki sam sposób jak dodaje bilety lotnicze lub rezerwacje z np. Booking.com.

Analityka

Zbieraj i analizuj informacje dotyczące zachowania klientów za pomocą Google Tag Managera, Google Analytics oraz Facebook Piksel. Integracja sklepu Droplabs z tymi narzędziami daje Ci pełną kontrolę i możliwości remarketingu.

Vouchery prezentowe

Święta? Dzień dziecka? Zwiększ sprzedaż w Parku Wodnym udostępniając nie tylko klasyczne bilety ale również bilety w formie prezentowego Vouchera. Klienci mogą kupować je przez cały rok!

Brak opłaty z wdrożenie

Nie wiążemy klienta długimi umowami ani nie stawiamy barier w postaci opłaty instalacyjnej. Sprawdź sam i dołącz do największych Aquaparków w Polsce

Kanały sprzedaży

Droplabs to też sieć dystrybucji.Zarządzaj miejscami, ceną i dostępnością we wszystkich kanałach z jednego miejsca przy pomocą naszego Channel Managera.  Zawieraj elektroniczne umowy z partnerami, sprzedawaj przez współpracujące pensjonaty i hotele lub przez partnerów afiliacyjnych.

Dopasowane typy biletów

W Droplabs skonfigurujesz bilety, karnety lub vouchery wg. potrzeb Twojego muzeum. Mogą to być bilety ważne przez określony czas po zakupie, na konkretne wydarzenie, na wybrany podczas zakupu dzień – opcji jest bardzo dużo!

niektórzy nasi klienci

Zaufały nam najlepsze muzea w Polsce

Zamek GrodnoTatrzański Park NarodowyMuzeum Zamkowe w SandomierzuMuzeum Śląska OpolskiegoMuzeum w Bóbrce

Sprzedaż online z Droplabs w liczbach

26%
Większy przychód
34%
Zakupów z wyprzedzeniem
< 1%
Zwróconych biletów
70%
Udziału zakupów online

Dlaczego warto sprzedawać bilety do muzeum online?

Czynne 24h/dobę

Dzięki temu zwiększasz szansę na spontaniczny zakup – ponad 46% biletów kupowanych jest przez rodziców między godz. 18 a 9 rano, więc wtedy, gdy obiekt jest zazwyczaj zamknięty.

Zakup biletów z dowolnego miejsca na świecie

Dzięki sprzedaży online, klienci mogą kupić bilet do Aquaparku z dużym wyprzedzeniem, kiedy są na etapie planowania wakacji. Zwiększa to szansę, że wybiorą właśnie Ciebie, a także sprawia, że nie ograniczasz się jedynie do lokalnych klientów.

Unikasz kolejek w obiekcie

Dzięki sprzedaży online unikasz kolejek przy kasach w Twoim obiekcie. To szczególnie pomocne w weekendy i święta okolicznościowe. To także odciążenie dla pracowników recepcji oraz dodatkowe udogodnienie dla klientów.

Jesteś na czasie

Kupowanie różnego rodzaju usług przez Internet stało się codziennością. Bądź na bieżąco i nie trać szansy na sprzedaż.

Łatwiejsza obsługa grup zorganizowanych

Sprzedając online ułatwiasz pracę swoim recepcjonistom. Dzięki Droplabs szybciej obsłużysz grupy zorganizowane i wycieczki szkolne.

Spontaniczny zakup

Odwiedzający planując zwiedzanie sprawdzają dokładnie ofertę, czytają w Internecie o zbiorach i wystawach dostępnych w muzeach czy galeriach. Wykorzystaj moment i pozwól im kupić bilet w momencie zapoznawania się z ofertą!

Masz pytania? Napisz do nas na sprzedaz@droplabs.pl – porozmawiajmy!