System dystrybucji i sprzedaży online biletów dla muzeów i galerii sztuki
System jest używany przez największe obiekty muzealne w Polsce, zarówno państwowe jak i prywatne m.in. Muzeum Kopalnia Soli Bochnia, Muzeum Śląska Opolskiego, Żywe Muzeum Obwarzanka i ponad 500 innych obiektów

Dlaczego Droplabs?

Rezerwacja konkretnej daty
Klient kupując bilet online może wybrać konkretną datę i godzinę wizyty, dzięki temu Ty w pełni kontrolujesz swoją ofertę i dostępność.
Prosty proces zakupowy
Proces zakupowy z Droplabs jest prosty, intuicyjny, a przede wszystkim wygodny. To jedynie kilkanaście sekund i minimum potrzebnych danych.


Dynamiczne ceny
Nawet 20% – 30% więcej przychodu w skali roku, dzięki użyciu zaawansowanych polityk cenowych bazujących na autorskich algorytmach Droplabs.
System kontroli dostępu
Bilety sprawdzasz skanując je przy użyciu dostarczonej przez Droplabs aplikacji, przez panel webowy lub poprzez integracje z bramkami ESOKu.


Wersje językowe
Turystom zza granicy łatwiej jest kupić bilet online w ich ojczystym języku niż robić to stacjonarnie w obiekcie.
Wygoda i nowoczesność
Bilety klient może okazać do weryfikacji na swoim urządzeniu lub wydrukowane. Co więcej, bilety może wygodnie dodać na Apple Wallet lub pokrewnej aplikacji na Androidzie – w taki sam sposób jak dodaje bilety lotnicze lub rezerwacje z np. Booking.com.


Analityka
Zbieraj i analizuj informacje dotyczące zachowania klientów za pomocą Google Tag Managera, Google Analytics oraz Facebook Piksel. Integracja sklepu Droplabs z tymi narzędziami daje Ci pełną kontrolę i możliwości remarketingu.
Vouchery prezentowe
Święta? Dzień dziecka? Zwiększ sprzedaż w Parku Wodnym udostępniając nie tylko klasyczne bilety ale również bilety w formie prezentowego Vouchera. Klienci mogą kupować je przez cały rok!


Brak opłaty z wdrożenie
Nie wiążemy klienta długimi umowami ani nie stawiamy barier w postaci opłaty instalacyjnej. Sprawdź sam i dołącz do największych Aquaparków w Polsce
Kanały sprzedaży
Droplabs to też sieć dystrybucji.Zarządzaj miejscami, ceną i dostępnością we wszystkich kanałach z jednego miejsca przy pomocą naszego Channel Managera. Zawieraj elektroniczne umowy z partnerami, sprzedawaj przez współpracujące pensjonaty i hotele lub przez partnerów afiliacyjnych.


Dopasowane typy biletów
W Droplabs skonfigurujesz bilety, karnety lub vouchery wg. potrzeb Twojego muzeum. Mogą to być bilety ważne przez określony czas po zakupie, na konkretne wydarzenie, na wybrany podczas zakupu dzień – opcji jest bardzo dużo!
niektórzy nasi klienci
Zaufały nam najlepsze muzea w Polsce
Sprzedaż online z Droplabs w liczbach
Dlaczego warto sprzedawać bilety do muzeum online?

Czynne 24h/dobę
Dzięki temu zwiększasz szansę na spontaniczny zakup – ponad 46% biletów kupowanych jest przez rodziców między godz. 18 a 9 rano, więc wtedy, gdy obiekt jest zazwyczaj zamknięty.
Zakup biletów z dowolnego miejsca na świecie
Dzięki sprzedaży online, klienci mogą kupić bilet do Aquaparku z dużym wyprzedzeniem, kiedy są na etapie planowania wakacji. Zwiększa to szansę, że wybiorą właśnie Ciebie, a także sprawia, że nie ograniczasz się jedynie do lokalnych klientów.


Unikasz kolejek w obiekcie
Dzięki sprzedaży online unikasz kolejek przy kasach w Twoim obiekcie. To szczególnie pomocne w weekendy i święta okolicznościowe. To także odciążenie dla pracowników recepcji oraz dodatkowe udogodnienie dla klientów.
Jesteś na czasie
Kupowanie różnego rodzaju usług przez Internet stało się codziennością. Bądź na bieżąco i nie trać szansy na sprzedaż.


Łatwiejsza obsługa grup zorganizowanych
Sprzedając online ułatwiasz pracę swoim recepcjonistom. Dzięki Droplabs szybciej obsłużysz grupy zorganizowane i wycieczki szkolne.
Spontaniczny zakup
Odwiedzający planując zwiedzanie sprawdzają dokładnie ofertę, czytają w Internecie o zbiorach i wystawach dostępnych w muzeach czy galeriach. Wykorzystaj moment i pozwól im kupić bilet w momencie zapoznawania się z ofertą!

Poznaj wszystkie możliwości systemu Droplabs
Masz pytania? Napisz do nas na sprzedaz@droplabs.pl – porozmawiajmy!