Integracje

Do dyspozycji naszych klientów jest szeroki wybór integracji
zarówno z oprogramowaniem, jak i sprzętem do sprzedaży, obsługi klienta, kontroli dostępu, a także kluczowych narzędzi analitycznych i marketingowych.

Analityka i marketing

Internet jest nie tylko skutecznym kanałem sprzedażowym, a także potężnym medium marketingowym i promocyjnym.

Aby zwiększyć skuteczność działań promocyjnych i sprzedażowych naszych klientów w sieci, udostępniamy integracje analityczne z Google Analitycs, Facebook Pixel oraz DataLayer (Google Tag Manager).

Za ich pomocą można na bieżąco śledzić zachowania klientów, skąd pochodzą i jak dokonują zakupów. Na podstawie szerokiego zakresu danych pojawia się możliwość lepszego precyzowania działań marketingowych i ulepszania przekazywanych treści oraz ich formę.

Google Tag Manager

Materiał został przygotowany wspólnie z ekspertami branży SEO i SEM w Polsce – agencją DevaGroup.

Integracja systemu Droplabs z Google Tag Managerem daje bardzo duże możliwości w monitorowaniu wyników sprzedażowych. Mowa tutaj dokładnie o zbieraniu wartości transakcji do Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads etc.

Jak wiadomo, żyjemy w świecie, gdzie marketing internetowy opiera się o analizy. Bez konkretnych wartości nie wiemy, czy nasze inwestycje są rentowne czy też nie. Wspomniana integracja otwiera drzwi na zaawansowaną optymalizację w oparciu o inteligentne algorytmy systemów reklamowych.

Co więcej, obecnie świat dąży do sporych zmian w zakresie polityki prywatności, systemów wyrażania zgód. Gdy wszystkie dane mamy w jednym miejscu (tzn. w Google Tag Managerze), łatwiej jest nam wprowadzić odpowiednie systemy do zarządzania odpowiednimi tagami.

Zrób krok w przód i wprowadź swój biznes na wyższy poziom!

Umów się na bezpłatną prezentację naszego systemu!

Kliknij poniżej, a nasz specjalista skontaktuje się z Tobą, by pokazać, jak działa system Droplabs.

Wjazd na parking
bez biletu

Klient podjeżdża i pobiera numerek parkingowy, tym samym tworząc nieopłacony bilet w Droplabs i zmniejszając pulę dostępnych wejściówek. Po zaparkowaniu może wygodnie opłacić bilet.

Rozwiązanie to jest obecnie stosowane w Tatrzańskim Parku Narodowym.

Wjazd na parking
z biletem

Numer rejestracyjny auta jest podawany przy zakupie biletu w pytaniu dodatkowym.

Przy wjeździe na parking kamerka zczytuje numer rejestracyjny, następnie wysyła pytanie do Droplabs, czy bilet jest z nim powiązany i po uzyskaniu pozytywnej odpowiedzi otwiera szlaban.

Opaskomaty

Integracja z opaskomatami pozwala na wygenerowanie opaski na podstawie kupionego biletu online.

Klient dokonuje zakupu przez Internet. Przy odwiedzeniu atrakcji skanuje kod QR wejściówki. Urządzenie wysyła pytanie do Droplabs – czy bilet jest aktualny i po uzyskaniu pozytywnej odpowiedzi generuje i drukuje opaskę.

Przykładem skutecznego stosowania tego rozwiązania jest park rozrywki Zatorland.

Bramki i kołowrotki

Integracja z narzędziami do bezobsługowej kontroli dostępu, jak np. bramki czy kołowrotki zapewnia przyśpieszenie obsługi klientów na wejściu do obiektu.

Klient skanuje kod QR. System wysyła pytanie do Droplabs o statusie tego biletu. Jeśli jest on aktualny, klient zostaje wpuszczony do obiektu.

Automatyzację kontroli dostępu do obiektu stosuje m.in. Łeba Park.

Sprzedaż stacjonarna

Droplabs można zintegrować także z narzędziami do sprzedaży stacjonarnej.

Kasjer tworzy zamówienie, system wysyła pytanie do Droplabs, aby upewnić się w dostępności biletów. Są one ściągane z wspólnej puli, po czym kasjer może zfinalizować transakcję.

Dana forma sprzedaży dostępna jest w Parku Narodowym Gór Stołowych.

Biletomaty

Sprzedaż przez biletomaty sprawdza się w wielu sytuacjach. Jedną z największych zalet tego rozwiązania jest wygoda korzystania dla klientów oraz mniejsze zapotrzebowanie na zasoby ludzkie do obsługi gości.

Oprogramowanie biletomatu na bieżąco aktualizuje ofertę atrakcji i pobiera dostępne bilety. Klient samodzielnie wybiera wejściówki, które są ściągane z wspólnej puli i po podsumowaniu oraz opłaceniu otrzymuje bilet w formie drukowanej lub elektronicznej (w zależności od wybranego biletomatu).

Wyświetlanie liczb dostępnych biletów na tablicach i stronach

Poprzez integrację istnieje możliwość pobierania aktualnych danych co do dostępnych miejsc w atrakcji i wyświetlania ich na tablicach informacyjnych lub na stronie internetowej.

Półautomatyzacja procesu wydawania np. opasek

Bilet kupiony online jest weryfikowany przez obsługę atrakcji turystycznej i po potwierdzeniu jego aktualności klient otrzymuje od pracownika opaskę bądź kartę dostępu.

Udostępnienie przy wejściu kodu QR z linkiem do e-sklepu

Skrócenie kolejek do kasy można skutecznie rozwiązać poprzez udostępnienie przy kasie wydrukowanego lub wyświetlanego na ekranie kodu QR, który kieruje do sprzedaży online.

Przykłady z Twojej branży?

Nie ma problemu! Wybierz branżę lub skontaktuj się z konsultantem biznesowym pod adresem [email protected]

Zaufało nam setki firm
Arrow-up