System biletowy

Droplabs to najchętniej używany w Polsce internetowy system sprzedaży biletów do atrakcji, parków rozrywki, aquaparków, wycieczek i muzeów. System pozwala na sprzedaż biletów online z poziomu strony internetowej oraz sprzedaż innymi kanałami.

Główne cechy

iPhone-X
Dostosowanie do zakupów z telefonów i tabletów
Ponad 75% klientów, przegląda sklepy z biletami na ekranie smartfona. Nasz zespół techniczny każdego dnia pilnuje aby Twój sklep działał na coraz to nowych modelach i przeglądarkach bez zarzutu!
Flag
Własna marka
Sprzedajesz bilety na własnej stronie internetowej. Wdrożenie Droplabs nie wiąże się z modyfikacjami strony. W prostych krokach dodasz sklep  Dzięki temu promujesz swój własny brand a klienci pozostają na Twojej domenie.
Readed-mail
Bilety elektroniczne
Po dokonanej płatności na podany przez klienta adres e-mail wysyłany jest bilet w formie elektronicznej, który może zostać wydrukowany, zachowany na telefonie komórkowym klienta lub dodany do Apple Wallet.
Credit-card
Szybkie płatności internetowe
Sklep z wejściówkami jest zintegrowany z wiodącymi operatorami płatności internetowych. Klienci płacą szybkimi przelewami internetowymi, kartami płatniczymi lub BLIK-iem.
Ticket
Dopasowane typy biletów
Bilety z wyborem godziny i daty realizacji, vouchery online z określonym czasem na wykorzystanie, karnety czy pakiety - to tylko niektóre typy biletów, które możesz ustawić w swoim sklepie.
Fire
Szerokie opcje marketingu i wielokanałowej dystrybucji
Zwiększaj sprzedaż online do klientów indywidualnych przy użyciu m.in. kodów rabatowych czy programu afiliacyjnego. Rozwijaj też sprzedaż przez sieć partnerów biznesowych dzięki modułowi sprzedaży b2b.
Shield-protected
Zintegrowana kontrola biletów
Ważność biletów elektronicznych sprawdzisz przy użyciu dostarczonej przez Droplabs aplikacji na smartfona, przez panel webowy lub poprzez integracje z bramkami ESOKu.
Server
Współistnienie z innymi systemami
Nasz system świetnie sprawdza się zarówno używany samodzielnie, jak i w połączeniu z innymi dostępnymi na rynku systemami do rezerwacji,  zarządzania obiektem czy też sprzedaży stacjonarnej. 
Marker#1
Wiele opcji dodatkowych
Wersje językowe, dopasowane warianty cenowe biletów, dodatkowe pytania zadawane kupującym przed zakupem - to tylko niektóre dostępne opcje. Na analitykę internetową pozwala z kolei integracja z Google Analytics, Facebook Piksel oraz opcje raportowania.

Zaufało nam ponad 600 firm 

Sprawdź system bez zobowiązań

Sklep Droplabs jest zawsze na czasie

To co wyróżnia Droplabs na rynku to sposób tworzenia i dostarczania oprogramowania. Nasz zespół techniczny każdego dnia pracuje by dostosowywać sklep do zmieniających się urządzeń mobilnych, przeglądarek i trendów w sprzedaży. Aktualizacje wdrażane są do Twojego sklepu na bieżąco – nie musisz się niczym martwić a Twój sklep jest zawsze na czasie.

Świat nie stoi w miejscu. Oczekiwania konsumentów i trendy się zmieniają. Dlatego, w Droplabs, praktycznie każdego tygodnia, dodajemy do systemu ulepszenie lub nową funkcję.  Pomaga Ci to wyprzedzać konkurencję o krok.

Zachęcamy do obserwowania naszego profilu na Facebooku, gdzie umieszczamy informacje o wybranych aktualizacjach. 

Zobacz najnowsze aktualizacje

Przykłady z Twojej branży?

Nie ma problemu! Wybierz branżę lub skontaktuj się z konsultantem biznesowym pod adresem [email protected]

Wypróbuj sprzedaż online

Porcja wiedzy z naszego bloga

16 października 2020

Jak wykorzystać potencjał Black Friday do sprzedaży wejściówek w sklepie internetowym?

7 października 2020

Jak wygląda sprzedaż mobilna e-commerce?

30 września 2020

Monitorowanie sprzedaży internetowej

Arrow-up