Oglądaj nagranie z webinaru: Obsługa klientów zagranicznych w polskich atrakcjach turystycznych

Zapisz się na webinar online: Reklama atrakcji turystycznych w social mediach, która działa!

Oglądaj nagranie z webinaru: Obsługa klientów zagranicznych w polskich atrakcjach turystycznych

System biletowy

Droplabs to najchętniej używany w Polsce internetowy system sprzedaży biletów do atrakcji, parków rozrywki, aquaparków, wycieczek i muzeów. System pozwala na sprzedaż biletów online z poziomu strony internetowej oraz sprzedaż innymi kanałami.

Główne cechy

iPhone-X
Dostosowanie do zakupów z telefonów i tabletów
Ponad 75% klientów, przegląda sklepy z biletami na ekranie smartfona. Nasz zespół techniczny każdego dnia pilnuje aby Twój sklep działał na coraz to nowych modelach i przeglądarkach bez zarzutu!
Flag
Własna marka
Sprzedajesz bilety na własnej stronie internetowej. Wdrożenie Droplabs nie wiąże się z modyfikacjami strony. W prostych krokach dodasz sklep  Dzięki temu promujesz swój własny brand a klienci pozostają na Twojej domenie.
Readed-mail
Bilety elektroniczne
Po dokonanej płatności na podany przez klienta adres e-mail wysyłany jest bilet w formie elektronicznej, który może zostać wydrukowany, zachowany na telefonie komórkowym klienta lub dodany do Apple Wallet.
Credit-card
Szybkie płatności internetowe
Sklep z wejściówkami jest zintegrowany z wiodącymi operatorami płatności internetowych. Klienci płacą szybkimi przelewami internetowymi, kartami płatniczymi lub BLIK-iem.
Ticket
Dopasowane typy biletów
Bilety z wyborem godziny i daty realizacji, vouchery online z określonym czasem na wykorzystanie, karnety czy pakiety - to tylko niektóre typy biletów, które możesz ustawić w swoim sklepie.
Fire
Szerokie opcje marketingu i wielokanałowej dystrybucji
Zwiększaj sprzedaż online do klientów indywidualnych przy użyciu m.in. kodów rabatowych czy programu afiliacyjnego. Rozwijaj też sprzedaż przez sieć partnerów biznesowych dzięki modułowi sprzedaży b2b.
Shield-protected
Zintegrowana kontrola biletów
Ważność biletów elektronicznych sprawdzisz przy użyciu dostarczonej przez Droplabs aplikacji na smartfona, przez panel webowy lub poprzez integracje z bramkami ESOKu.
Server
Współistnienie z innymi systemami
Nasz system świetnie sprawdza się zarówno używany samodzielnie, jak i w połączeniu z innymi dostępnymi na rynku systemami do rezerwacji,  zarządzania obiektem czy też sprzedaży stacjonarnej. 
Marker#1
Wiele opcji dodatkowych
Wersje językowe, dopasowane warianty cenowe biletów, dodatkowe pytania zadawane kupującym przed zakupem - to tylko niektóre dostępne opcje. Na analitykę internetową pozwala z kolei integracja z Google Analytics, Facebook Piksel oraz opcje raportowania.

Zaufało nam setki firm

Sprawdź system bez zobowiązań

Sklep Droplabs jest zawsze na czasie

To co wyróżnia Droplabs na rynku to sposób tworzenia i dostarczania oprogramowania. Nasz zespół techniczny każdego dnia pracuje by dostosowywać sklep do zmieniających się urządzeń mobilnych, przeglądarek i trendów w sprzedaży. Aktualizacje wdrażane są do Twojego sklepu na bieżąco – nie musisz się niczym martwić a Twój sklep jest zawsze na czasie.

Świat nie stoi w miejscu. Oczekiwania konsumentów i trendy się zmieniają. Dlatego, w Droplabs, praktycznie każdego tygodnia, dodajemy do systemu ulepszenie lub nową funkcję.  Pomaga Ci to wyprzedzać konkurencję o krok.

Zachęcamy do obserwowania naszego profilu na Facebooku, gdzie umieszczamy informacje o wybranych aktualizacjach. 

Zobacz najnowsze aktualizacje

Przykłady z Twojej branży?

Nie ma problemu! Wybierz branżę lub skontaktuj się z konsultantem biznesowym pod adresem [email protected]

Zarejestruj się

Porcja wiedzy z naszego bloga

Nowe funckje - Obsługa wersji językowych - Droplabs
23 maja 2022

Obsługa nowych wersji językowych

Polskie atrakcje turystyczne a klienci zagraniczni | Droplabs
27 kwietnia 2022

Polskie atrakcje turystyczne a klienci zagraniczni

Liczba cudzoziemców, którzy odwiedzają Polskę, z każdym rokiem rośnie. Podobną tendencję widzimy w statystykach związanych z obcokrajowcami, którzy podjęli decyzję o przeprowadzce tymczasowej lub stałej do naszego kraju. Czy polska branża turystyczna jest przygotowana na obcojęzycznych turystów? Sprawdźmy, dlaczego warto przygotować atrakcję pod zagranicznych gości i jak najlepiej podejść do tego tematu.

Arrow-up