System biletowy

Droplabs to najchętniej używany w Polsce internetowy system sprzedaży biletów. System pozwala na sprzedaż z poziomu strony internetowej, Facebooka i Instagrama.

Główne cechy

iPhone-X
Dostosowanie do zakupów z telefonów i tabletów
Ponad 75% klientów, przegląda sklepy z biletami na ekranie smartfona. Nasz zespół techniczny każdego dnia pilnuje aby Twój sklep działał na coraz to nowych modelach i przeglądarkach bez zarzutu!
Flag
Własna marka
Sprzedajesz bilety na własnej stronie internetowej. Wdrożenie Droplabs nie wiąże się z modyfikacjami strony. W prostych krokach dodasz sklep  Dzięki temu promujesz swój własny brand a klienci pozostają na Twojej domenie.
Readed-mail
Bilety elektroniczne
Po dokonanej płatności na podany przez klienta adres e-mail wysyłany jest bilet w formie elektronicznej, który może zostać wydrukowany, zachowany na telefonie komórkowym klienta lub dodany do Apple Wallet.
Credit-card
Szybkie płatności internetowe
Sklep z wejściówkami jest zintegrowany z wiodącymi operatorami płatności internetowych. Klienci płacą szybkimi przelewami internetowymi, kartami płatniczymi lub BLIK-iem.
Ticket
Dopasowane typy biletów
Bilety z wyborem godziny i daty realizacji, vouchery online z określonym czasem na wykorzystanie, karnety czy pakiety - to tylko niektóre typy biletów, które możesz ustawić w swoim sklepie.
Fire
Szerokie opcje marketingu i wielokanałowej dystrybucji
Zwiększaj sprzedaż online do klientów indywidualnych przy użyciu m.in. kodów rabatowych czy programu afiliacyjnego. Rozwijaj też sprzedaż przez sieć partnerów biznesowych dzięki modułowi sprzedaży b2b.
Shield-protected
Zintegrowana kontrola biletów
Ważność biletów elektronicznych sprawdzisz przy użyciu dostarczonej przez Droplabs aplikacji na smartfona, przez panel webowy lub poprzez integracje z bramkami ESOKu.
Server
Współistnienie z innymi systemami
Nasz system świetnie sprawdza się zarówno używany samodzielnie, jak i w połączeniu z innymi dostępnymi na rynku systemami do rezerwacji,  zarządzania obiektem czy też sprzedaży stacjonarnej. 
Marker#1
Wiele opcji dodatkowych
Wersje językowe, dopasowane warianty cenowe biletów, dodatkowe pytania zadawane kupującym przed zakupem - to tylko niektóre dostępne opcje. Na analitykę internetową pozwala z kolei integracja z Google Analytics, Facebook Piksel oraz opcje raportowania.

Zaufało nam ponad 500 firm

Sklep Droplabs jest zawsze na czasie

To co wyróżnia Droplabs na rynku to sposób tworzenia i dostarczania oprogramowania. Nasz zespół techniczny każdego dnia pracuje by dostosowywać sklep do zmieniających się urządzeń mobilnych, przeglądarek i trendów w sprzedaży. Aktualizacje wdrażane są do Twojego sklepu na bieżąco – nie musisz się niczym martwić a Twój sklep jest zawsze na czasie.

Świat nie stoi w miejscu. Oczekiwania konsumentów i trendy się zmieniają. Dlatego, w Droplabs, praktycznie każdego tygodnia, dodajemy do systemu ulepszenie lub nową funkcję.  Pomaga Ci to wyprzedzać konkurencję o krok.

Zachęcamy do obserwowania naszego profilu na Facebooku, gdzie umieszczamy informacje o wybranych aktualizacjach. 

Zobacz najnowsze aktualizacje

Sprawdź system bez zobowiązań

Testuj tak długo jak potrzebujesz!

Przykłady z Twojej branży?

Nie ma problemu! Wybierz branżę lub skontaktuj się z konsultantem biznesowym pod adresem [email protected]

Rozpocznij bezpłatny test

Test bez zobowiązań. Testuj tak długo jak potrzebujesz!

Porcja wiedzy z naszego bloga

3 sierpnia 2020

Omijanie kolejki do kasy biletowej

30 lipca 2020

Sprzedaż biletów z kilkudniowym terminem realizacji

28 lipca 2020

Jak zorganizować sprzedaż oferty urodzinowej?

Arrow-up