System Obsługi Klienta
Droplabs to świetne rozwiązanie dla firm szukających sposobu na sprawne zarządzanie klientami i sprawdzony system obsługi klienta. Narzędzie sprawdziły już setki firm z całej Polski.
Główne cechy
Poznaj wszystkie możliwości systemu Droplabs
Jak system obsługi klienta sprawdza się w praktyce?

Klient dzwoni do obiektu. Z powodu choroby niestety nie był w stanie wykorzystać vouchera na usługę. Prosi o zwrot środków, a obsługa realizuję prośbę przez panel Droplabs. Zwrot pieniędzy został zlecony jeszcze podczas rozmowy.

Podczas dokonywania zakupu, klient omyłkowo zaznaczył złą datę realizacji usługi. Kieruję do obiektu prośbę o zmianę daty na poprawną. Obsługa znając numer zamówienia lub adres e-mail klienta dokonuje poprawki w paru kliknięciach.

Klient dokupił dodatek do usługi w formie dowiezienia na miejsce atrakcji. Dzięki opcji dodatkowych pytań podczas zakupu, klient dostarczy kierowcy odpowiedni adres pod którym ten ma się zjawić w celu odebrania gości.
Zaufały nam setki firm
Co mówią o nas klienci?
Masz pytania? Napisz do nas na sprzedaz@droplabs.pl – porozmawiajmy!