System Obsługi Klienta

Droplabs to świetne rozwiązanie dla firm szukających sposobu na sprawne zarządzanie klientami i sprawdzony system obsługi klienta. Narzędzie sprawdziły już setki firm z całej Polski.

Główne cechy

Panel obsługi klienta
Korzystając z panelu obsługi klienta, masz pełną kontrolę nad sprzedanymi wejściówkami. Po wyszukaniu odpowiedniego zamówienia zmienisz chociażby termin wykorzystania czy zalogujesz wejście.
Zmiana terminu realizacji
W razie potrzeby lub na prośbę klienta zmienisz termin realizacji określonych wejściówek. Nowy bilet zostanie automatycznie wysłany do osoby zamawiającej drogą elektroniczną.
Zwrot środków
W razie konieczności zwrotu środków klientowi, operację zlecisz jednym kliknięciem. Pieniądze za określone usługi wrócą na konto, z którego została zlecona zapłata.
Pytania w formularzu zakupów
W zależności od charakteru oferowanej usługi, możesz dodać do formularza zakupów własne pytania. W razie potrzeby otrzymania od klienta odpowiednich danych, ustawisz obowiązkową odpowiedź.
Zautomatyzowane raporty
W zaledwie paru kliknięciach wygenerujesz interesujące Cię raporty, dotyczące sprzedaży internetowej we wszystkich kanałach dystrybucji. Droplabs skutecznie ułatwia analitykę w Twojej firmie.
Zintegrowany system kontroli dostępu
Każda zmiana dotycząca biletu jak anulacja albo zmiana terminu zostanie uwzględniona w czasie rzeczywistym przez zintegrowane systemy kontroli dostępu.
Channel Manager
Panel Droplabs pozwala Ci zarządzać wszystkimi sprzedanymi wejściówkami w jednym miejscu. Bez znaczenia czy bilet został przykładowo kupiony poprzez partnera lub dokonano rezerwacji na Twojej stronie.
Podgląd zamówień
Wyszukując zamówienie w panelu obsługi klienta, sprawdzimy wszystkie dane dotyczące wejściówki. Przykładowo jej status, opis terminu realizacji, czas płatności, czy datę złożonego zamówienia.
Klauzula RODO
Zakładając sklep internetowy z Droplabs nie musisz przejmować się klauzulami prywatności. Przygotowaliśmy dla Ciebie gotowy szablon, który w razie potrzeby zastąpisz własną klauzulą lub regulaminem sprzedaży.

Jak system obsługi klienta sprawdza się w praktyce?

Klient dzwoni do obiektu. Z powodu choroby niestety nie był w stanie wykorzystać vouchera na usługę. Prosi o zwrot środków, a obsługa realizuję prośbę przez panel Droplabs. Zwrot pieniędzy został zlecony jeszcze podczas rozmowy.

Podczas dokonywania zakupu, klient omyłkowo zaznaczył złą datę realizacji usługi. Kieruję do obiektu prośbę o zmianę daty na poprawną. Obsługa znając numer zamówienia lub adres e-mail klienta dokonuje poprawki w paru kliknięciach.

Klient dokupił dodatek do usługi w formie dowiezienia na miejsce atrakcji. Dzięki opcji dodatkowych pytań podczas zakupu, klient dostarczy kierowcy odpowiedni adres pod którym ten ma się zjawić w celu odebrania gości.

Zaufały nam setki firm

Co mówią o nas klienci?

“Dzięki nowatorskiemu rozwiązaniu dynamicznych polityk cenowych, udaje się nam skłaniać większą liczbę turystów do zakupu biletów parkingowych z wyprzedzeniem tym samym uzyskując równomierne rozłożenie ruchu. Dla biletów parkingowych pozyskujemy nawet do 20-30% więcej wpływów na działalność statutową Parku przy obsłudze tej samej liczby turystów”

Filip Zięba

Zastępca Dyrektora Tatrzańskiego Parku Narodowego

“Dzięki takim funkcjonalnościom jak integracje Droplabs z systemami do wystawiania e-paragonów i faktur, czy opcji skonfigurowania dostawy fizycznej, usprawniliśmy proces fiskalizacji sprzedaży online oraz udostępniliśmy naszym klientom możliwość dostarczenia vouchera podarunkowego do rąk własnych”

Tomasz Gierszewski

Kierownik działu obsługi klienta Aquapark Reda

“Jesteśmy bardzo zadowoleni, że zdecydowaliśmy się na wdrożenie systemu Droplabs, który okazał się być bardzo dobrze przemyślany, prosty w obsłudze, a zarazem spełniający większość wymagań.

Szczególnie dziękujemy zespołowi Droplabs za bardzo kompleksowe podejście i zaangażowanie przy wdrożeniu!”

Szymon Walter

Współzałożyciel Rogalowego Muzeum Poznania

“Za pomocą systemu Droplabs sprzedajemy bilety na swojej stronie internetowej, za pomocą modułu integracji prowadzimy sprzedaż na miejscu, automatycznie weryfikujemy bilety klientów, a także zawieramy partnerstwa z innymi firmami zainteresowanymi kupnem biletów wstępu do naszych obiektów. Całość tych działań zawiera się w ramach jednego systemu Droplabs”

Lidia Małek

Zastępca Dyrektora ds. administracji i ochrony przyrody Parku Narodowego Gór Stołowych

“Polecamy współpracę z Droplabs sp. z o.o. każdej firmie, której zależy na rozwoju kanałów e-commerce przy współpracy z rzetelnym, pewnym i elastycznym partnerem biznesowym. Droplabs zapewnia standard usług na najwyższym poziomie.”

Maciej Kuszlik

Prezes Zarządu Kopalnia Soli Bochnia sp. z o.o.

Masz pytania? Napisz do nas na sprzedaz@droplabs.pl – porozmawiajmy!