System Obsługi Klienta 

Droplabs to świetne rozwiązanie dla firm szukających sposobu na sprawne zarządzanie klientami i sprawdzony system obsługi klienta. Narzędzie sprawdziły już setki firm z całej Polski.

Główne cechy

User
Panel obsługi klienta
Korzystając z panelu obsługi klienta, masz pełną kontrolę nad sprzedanymi wejściówkami. Po wyszukaniu odpowiedniego zamówienia zmienisz chociażby termin wykorzystania czy zalogujesz wejście.
Barcode
Zmiana terminu realizacji
W razie potrzeby lub na prośbę klienta zmienisz termin realizacji określonych wejściówek. Nowy bilet zostanie automatycznie wysłany do osoby zamawiającej drogą elektroniczną. 
Dollar
Zwrot środków
W razie konieczności zwrotu środków klientowi, operację zlecisz jednym kliknięciem. Pieniądze za określone usługi wrócą na konto, z którego została zlecona zapłata.
Question-circle
Pytania w formularzu zakupów
W zależności od charakteru oferowanej usługi, możesz dodać do formularza zakupów własne pytania. W razie potrzeby otrzymania od klienta odpowiednich danych, ustawisz obowiązkową odpowiedź. 
Download
Zautomatyzowane raporty
W zaledwie paru kliknięciach wygenerujesz interesujące Cię raporty, dotyczące sprzedaży internetowej we wszystkich kanałach dystrybucji. Droplabs skutecznie ułatwia analitykę w Twojej firmie.
Stop
Zintegrowany system kontroli dostępu
Każda zmiana dotycząca biletu jak anulacja albo zmiana terminu zostanie uwzględniona w czasie rzeczywistym przez zintegrowane systemy kontroli dostępu.
Arrows
Channel Manager 
Panel Droplabs pozwala Ci zarządzać wszystkimi sprzedanymi wejściówkami w jednym miejscu. Bez znaczenia czy bilet został przykładowo kupiony poprzez partnera lub dokonano rezerwacji na Twojej stronie. 
Keyboard
Podgląd zamówień 
Wyszukując zamówienie w panelu obsługi klienta, sprawdzimy wszystkie dane dotyczące wejściówki. Przykładowo jej status, opis terminu realizacji, czas płatności, czy datę złożonego zamówienia.
Write
Klauzula RODO
Zakładając sklep internetowy z Droplabs nie musisz przejmować się klauzulami prywatności. Przygotowaliśmy dla Ciebie gotowy szablon, który w razie potrzeby zastąpisz własną klauzulą lub regulaminem sprzedaży. 

Zaufało nam ponad 600 firm 

Sprawdź system bez zobowiązań

Jak system obsługi klienta sprawdza się w praktyce?

Obsługa klienta uśmiechnięta kobieta

Klient dzwoni do obiektu. Z powodu choroby niestety nie był w stanie wykorzystać vouchera na usługę. Prosi o zwrot środków, a obsługa realizuję prośbę przez panel Droplabs. Zwrot pieniędzy został zlecony jeszcze podczas rozmowy. 

Podczas dokonywania zakupu, klient omyłkowo zaznaczył złą datę realizacji usługi. Kieruję do obiektu prośbę o zmianę daty na poprawną. Obsługa znając numer zamówienia lub adres e-mail klienta dokonuje poprawki w paru kliknięciach. 

Kobieta dzwoniąca przez telefon
Oczekiwanie na samochód

Klient dokupił dodatek do usługi w formie dowiezienia na miejsce atrakcji. Dzięki opcji dodatkowych pytań podczas zakupu, klient dostarczy kierowcy odpowiedni adres pod którym ten ma się zjawić w celu odebrania gości. 

Przykłady z Twojej branży?

Nie ma problemu! Wybierz branżę lub skontaktuj się z konsultantem biznesowym pod adresem [email protected]

Wypróbuj sprzedaż online

Porcja wiedzy z naszego bloga

23 września 2020

Docieraj do nowych klientów dzięki Google Moja Firma

14 września 2020

Sprzedaż i rezerwacja usług na torze kartingowym

Arrow-up