Powiedz tak cenom dynamicznym.
Pomagamy atrakcjom turystycznym dopasować strategię cenową tak by zarabiały więcej bez podnoszenia cen dla wszystkich.
Jak to robimy? Poprzez uznany w branży system sprzedaży biletów online z Dynamic Pricing wykorzystujący AI.
-2.png)


.png)
.png)
.png)
Przykłady wdrożeń dynamicznych cen Droplabs
              
AI w służbie dziedzictwa: Dynamic Pricing Droplabs i predykcja frekwencji w Tatrzańskim Parku Narodowym.
Dzięki działaniom zespołu Tatrzańskiego Parku Narodowego korzystającego z nowoczesnych rozwiązań opartych na sztucznej inteligencji (AI): Dynamic Pricing Droplabs i Prognoza frekwencji, Parkowi udaje się skutecznie wpłynąć na zmianę zachowań turystów i optymalizować działania operacyjne Parku. Zmiany te przyczyniają się bezpośrednio do ochrony delikatnego ekosystemu oraz podniesienia komfortu i bezpieczeństwa odwiedzających.

Rekordowe lato w parku rodzinnej rozrywki Noe Park z Dynamic Pricing
Dodatkowa frekwencja i przychody a jednocześnie możliwość zaoferowania niższych cen dla rodzin wrażliwych cenowo i rewelacyjne opinie w Google Maps - czyli Dynamic Pricing Droplabs w outdoorowym parku rozrywki w praktyce.











