Czytasz
Co się dzieje po zakupie biletu? Jak jest informowany obiekt?

Co się dzieje po zakupie biletu? Jak jest informowany obiekt?

4 października 2022

System Droplabs przywiązuje dużą wagę do informowania klientów o tym, co dzieje się w ich sklepie online. Jak wygląda potwierdzenie sprzedania wejściówki? W jaki sposób informowany zostaje obiekt, a także w jaki sposób klient kupujący usługę? Odpowiadamy!

W momencie odnotowania płatności za usługę system Droplabs automatycznie przesyła do klienta wiadomość e-mail z podsumowaniem zamówienia oraz potwierdzeniem zamówienia w formie biletu/vouchera. Voucher lub bilet jest załącznikiem do wiadomości e-mail. W Panelu klienta, edytując konkretną usługę, możesz dostosować wygląd Vouchera.

4 wzory wejściówek do wyboru w Droplabs

Na wybranym wzorze zawsze widnieją podstawowe informacje, pozwalające zrealizować usługę, takie jak:

  • nazwa i adres obiektu,
  • data realizacji,
  • nazwa usługi,
  • pełny opis usługi (poza wejściówką kontaktową),
  • numer vouchera oraz unikatowy QR kod.

Opcja 1 – klasyczna wejściówka

Klasyczna wejściówka jest po prostu słownym potwierdzeniem zakupu. Zawiera ona wszystkie niezbędne elementy do realizacji biletu w sposób właściwy, ale nie wyróżnia się graficznie. Jedynym elementem wyróżniającym jest logo Twojego obiektu. To dobra opcja, gdy prowadzisz sprzedaż biletów i zależy Ci na tym, aby można było je w jak najłatwiejszy sposób wydrukować.

Opcja 2 – kompaktowa wejściówka

Wyróżnikiem kompaktowej wejściówki, jak i świadczy jej nazwa – jest jej rozmiar. W odróżnieniu od pozostałych wzorów biletów, gdzie na jednej kartce umieszczany jest jeden bilet, kompaktowa wejściówka pozwala na umieszczenie aż 4 biletów na 1 kartce A4. Mniejszy rozmiar jednak nie wpływa na jakość. Tego typu wejściówka nadal zawiera wszystkie niezbędne do realizacji elementy.

Opcja 3 – Wejściówka z własną grafiką

Wejściówka z dodatkową własną grafiką pozwala na dodanie własnego zdjęcia czy projektu wejściówki. Jeśli lubisz tworzyć, masz na to czas oraz zależy Ci na konkretnym wzorze, wybierz ten wariant. Własna grafika może być nie tylko estetycznym uzupełnieniem biletu, a pełnić funkcję promocyjną, jak np. być voucherem ze zniżką na usługi, informować o przyszłych wydarzeniach i ciekawostkach o obiekcie.

Opcja 4 – wejściówki w formie prezentowej

Wejściówka w formie prezentowej to idealne rozwiązanie dla biletów w pełni graficznych. Można skorzystać z gotowego szablonu przygotowanego przez zespół Droplabs lub samodzielnie dodać wybraną przez siebie grafikę. Szablony to idealna opcja, jeśli chcesz zadbać o estetykę vouchera, ale nie masz możliwości zaprojektowania własnego wzoru. Każdy z nich dostosowany są do konkretnej okazji, np. wzór Walentynkowy czy z okazji Świąt Bożego Narodzenia.

[!] Podczas procesu zakupowego klient widzi podgląd wybranego przez Ciebie wzoru. Chociażby dlatego warto zdecydować się na estetyczną wersję, która będzie cieszyć oko i jeszcze bardziej uatrakcyjni zakup.

Jak o zakupie informowany jest obiekt?

Po odnotowaniu płatności za usługę klient od razu otrzymuje potwierdzenie zakupu oraz wejściówkę w formie Vouchera. Ty jako właściciel obiektu również otrzymujesz informację o sprzedanej usłudze. W Droplabs masz pełną kontrolę nad ofertą i sprzedawanymi usługami. Potwierdzenie zawiera m.in. nazwę zakupionej usługi, jej cenę oraz dane kupującego. Informacja jest wysyłana na podany przez Ciebie adres e-mail.

Dane kupującego na potwierdzeniu, które otrzymasz to imię, nazwisko i adres e-mail. Jeśli masz taką potrzebę, możesz także włączyć zbieranie numeru telefonu.

Masz pytania lub wątpliwości? Skontaktuj się z nami mailowo na [email protected] – chętnie pomożemy!

Czytaj także o:

Powiązane artykuły

E-commerce
11 lutego 2020

E-commerce – trendy sprzedaży internetowej na rok 2020

14 maja 2019

Dzień Matki w Twoim sklepie online

29 marca 2019

Jak wystawić fakturę klientowi w sklepie online?

Arrow-up