Fizyczna dostawa biletów, karnetów i voucherów

Wejściówki do atrakcji turystycznej czy obiektu rozrywkowego są popularnym pomysłem na prezent i z każdym rokiem ta popularność rośnie. Składając w prezencie bilet czy voucher, warto jednak zadbać o odpowiednią formę prezentacji oraz sposób na wręczenie. W tym celu przyda się możliwość dostawy wejściówek w formie fizycznej.

Domyślnie, użytkownik po zakupie biletu w systemie Droplabs otrzymuje wejściówkę na podany adres e-mail w formie elektronicznej oraz może pobrać dokument ze strony z podsumowaniem zakupu. Nie jest to jednak jedyna możliwość. Droplabs umożliwia konfigurację usług, które mogą być doręczone klientowi w formie fizycznej. Może to być odbiór osobisty, dostawa kurierem, czy też przez paczkomat.

Zakup biletu ze zdefiniowanymi opcjami dostawy fizycznej (odbiór osobisty, paczkomat i kurier) na przykładzie klienta Droplabs – Kartcenter.

Dostawa w formie fizycznej może być zdefiniowana w kilku prostych krokach poprzez Panel Droplabs:

  1. Przejdź do zakładki “Rozszerzenia” i w “Dostawa w formie fizycznej” kliknij “Dodaj +”.
  2. W widoku edycji sposobu dostawy są 3 informacje do podania:
    • nazwa dostawy – pozwala na zróżnicowanie kilku opcji tego samego typu, jak np. Kurier Inpost i Kurier DPD,
    • cena brutto dostawy,
    • rodzaj dostawy – tu do wyboru jest odbiór osobisty, paczkomat i kurier.
  3. Aby włączyć dostawę dla innej usługi, przejdź do Zarządzania usługami. Na dole edycji kliknij w „pokaż więcej ustawień” i włącz opcję dostawy w formie fizycznej.

Warto także zaznaczyć, że opcje dostawy są definiowane indywidualnie dla każdego obiektu. Dodatkowo, włączając dostawę dla wybranej usługi, zostaną włączone wszystkie zdefiniowane opcje dostawy dla tego obiektu.