Czytasz
Podziękowanie za odwiedzenie atrakcji i zbieranie opinii klientów

Podziękowanie za odwiedzenie atrakcji i zbieranie opinii klientów

18 listopada 2022

Wrażenie od wizyty w atrakcji czy innym obiekcie rozrywkowym nie ogranicza się jedynie do czasu spędzonego tam czy obsługi klienta na miejscu. Zaczyna się ono od pierwszego kontaktu z atrakcją: czy to poprzez wejście na stronę i profile w mediach społecznościowych, a nawet zapoznaniu się z ulotką etc. Warto też zadbać o drobne akcenty, które mogą zrobić dużą różnicę, jak np. podziękowanie klientom za odwiedzenie atrakcji.

Podziękowanie za odwiedzenie atrakcji

Wspieramy atrakcje, uzupełniając doświadczenie i pozytywne wrażenie ich odwiedzających. Dobę po zalogowaniu wykorzystania wejściówek zakupionych za pośrednictwem systemu Droplabs wysyłane są maile z podziękowaniem za wizytę w obiekcie.

Przyklad-maila-z-podziekowaniem-za-odwiedzenie-atrakcji
Przykład maila z podziękowaniem za odwiedzenie atrakcji

Warto też zaznaczyć, że podziękowania są wysyłane 1 raz na zamówienie, a nie po wykorzystaniu każdej wejściówki osobno. Nie musisz się martwić o zarzucenia swoich klientów zbędnymi mailami, jeśli zamówienie zawierało więcej biletów.

Zbieranie opinii po wizycie

Mail z podziękowaniem jest też idealnym miejscem na zebranie wrażeń od atrakcji i spędzonego czasu, dlatego oferujemy możliwość dodania segmentu z prośbą o udzielenie opinii. Głos klientów jest nieodłącznym elementem kształtowania jak najlepszej oferty każdej firmy. Dodatkowo, według badań użytkownicy chętnie ufają opiniom pozostawionym w sieci, dlatego zbieranie takich danych jest także narzędziem do promocji Twojej atrakcji.

Przykład prośby o opinię w mailu z podziękowaniem za odwiedzenie atrakcji

Włączając funkcję zbierania opinii w mailu z podziękowaniem, możesz przekierowywać odwiedzających na wybraną przez Ciebie stronę. Możesz zbierać komentarze i opinie na swojej stronie internetowej, wizytówce w Google czy na TripAdvisor.

Jak uzyskać link do dodania opinii na wizytówce Google?

Jeśli Twoje konto Google ma uprawnienia do wizytówki Moja Firma:

  1. zaloguj się na konto Google,
  2. w wyszukiwaniu Google wpisz nazwę atrakcji, aby się wyświetliła wizytówka,
  3. kliknij w “Poproś o opinię” na widoku funkcjonalności, który się pojawi nad wynikami wyszukiwania,
  4. skopiuj link.

Jeśli Twoje konto Google nie ma uprawnienia do wizytówki:

  1. zaloguj się na konto Google,
  2. w wyszukiwaniu Google wpisz nazwę atrakcji, aby się wyświetliła wizytówka,
  3. kliknij w “Dodaj opinię”,
  4. skopiuj link, który się wyświetli w przeglądarce, po załadowaniu okienka z formularzem dodawania opinii.

Jak uzyskać link do dodania opinii na TripAdvisor?

  1. Przejdź na stronę atrakcji na TripAdvisor,
  2. nad segmentem z opiniami pozostawionymi przez użytkowników kliknij w “Write a review” (Napisz opinię),
  3. po załadowaniu strony z formularzem skopiuj link do niej.

Jeżeli jesteś zainteresowany/a włączeniem zbierania opinii od Twoich klientów w mailu z podziękowaniem – napisz na [email protected].

Powiązane artykuły

Arrow-up