Wrażenie od wizyty w atrakcji czy innym obiekcie rozrywkowym nie ogranicza się jedynie do czasu spędzonego tam czy obsługi klienta na miejscu. Zaczyna się ono od pierwszego kontaktu z atrakcją: czy to poprzez wejście na stronę i profile w mediach społecznościowych, a nawet zapoznaniu się z ulotką etc. Warto też zadbać o drobne akcenty, które mogą zrobić dużą różnicę, jak np. podziękowanie klientom za odwiedzenie atrakcji.
Podziękowanie za odwiedzenie atrakcji
Wspieramy atrakcje, uzupełniając doświadczenie i pozytywne wrażenie ich odwiedzających. Dobę po zalogowaniu wykorzystania wejściówek zakupionych za pośrednictwem systemu Droplabs wysyłane są maile z podziękowaniem za wizytę w obiekcie.
Warto też zaznaczyć, że podziękowania są wysyłane 1 raz na zamówienie, a nie po wykorzystaniu każdej wejściówki osobno. Nie musisz się martwić o zarzucenia swoich klientów zbędnymi mailami, jeśli zamówienie zawierało więcej biletów.
Zbieranie opinii po wizycie
Mail z podziękowaniem jest też idealnym miejscem na zebranie wrażeń od atrakcji i spędzonego czasu, dlatego oferujemy możliwość dodania segmentu z prośbą o udzielenie opinii. Głos klientów jest nieodłącznym elementem kształtowania jak najlepszej oferty każdej firmy. Dodatkowo, według badań użytkownicy chętnie ufają opiniom pozostawionym w sieci, dlatego zbieranie takich danych jest także narzędziem do promocji Twojej atrakcji.
Włączając funkcję zbierania opinii w mailu z podziękowaniem, możesz przekierowywać odwiedzających na wybraną przez Ciebie stronę. Możesz zbierać komentarze i opinie na swojej stronie internetowej, wizytówce w Google czy na TripAdvisor.
Jak uzyskać link do dodania opinii na wizytówce Google?
Jeśli Twoje konto Google ma uprawnienia do wizytówki Moja Firma:
- zaloguj się na konto Google,
- w wyszukiwaniu Google wpisz nazwę atrakcji, aby się wyświetliła wizytówka,
- kliknij w “Poproś o opinię” na widoku funkcjonalności, który się pojawi nad wynikami wyszukiwania,
- skopiuj link.
Jeśli Twoje konto Google nie ma uprawnienia do wizytówki:
- zaloguj się na konto Google,
- w wyszukiwaniu Google wpisz nazwę atrakcji, aby się wyświetliła wizytówka,
- kliknij w “Dodaj opinię”,
- skopiuj link, który się wyświetli w przeglądarce, po załadowaniu okienka z formularzem dodawania opinii.
Jak uzyskać link do dodania opinii na TripAdvisor?
- Przejdź na stronę atrakcji na TripAdvisor,
- nad segmentem z opiniami pozostawionymi przez użytkowników kliknij w “Write a review” (Napisz opinię),
- po załadowaniu strony z formularzem skopiuj link do niej.
Jeżeli jesteś zainteresowany/a włączeniem zbierania opinii od Twoich klientów w mailu z podziękowaniem – napisz na [email protected].