Nadchodzi nowe! Chcielibyśmy podzielić się aż dwiema nowymi funkcjami systemu Droplabs. Możliwość skanowania wejściówek bezpośrednio z Panelu oraz Zarządzanie adresem e-mail do otrzymywania faktur są odpowiedzią na sugestie naszych klientów. Więcej o nich w dalszej części artykułu…
Skanowanie wejściówek z Panelu
Masz teraz jeszcze więcej możliwości weryfikacji biletów na wejściu do Twojej atrakcji. Poza wyszukiwaniem po szeregu parametrów (np. numer zamówienia czy wejściówki, e-mail, nazwisko klienta etc.) możesz także skanować bilety bezpośrednio z poziomu Panelu.
“Już teraz mamy w planach kilka dodatkowych możliwości, ale na początek chcieliśmy ułatwić pracę tym klientom, którzy mają stacjonarne punkty kontroli wejść i pracują przede wszystkim na komputerach, korzystając ze skanerów podłączonych przez USB albo z wbudowanych kamer,” – tłumaczy Rafał Ociepa, Head of Product Droplabs.
Skanowanie nie ogranicza się jednak tylko do ręcznych skanerów czy kamer. API pozwala na zintegrowanie innych dedykowanych urządzeń skanujących, jak np. samodzielne skanery czy bramki.
Jednocześnie, to rozwiązanie nie wymaga dodatkowych nakładów technicznych – wystarczy tylko nowoczesna przeglądarka. W praktyce – jeśli jesteś w stanie otworzyć nasz Panel, będziesz mógł bez problemu korzystać z tej funkcji. Warto tylko zaznaczyć, że aby skanować za pomocą kamery, trzeba wyrazić zgodę, aby przeglądarka i nasza strona miały dostęp do kamery. Z reguły przeglądarka automatycznie wyświetla odpowiednie systemowe okno z prośbą o zgodę na dostęp.
“Po pierwsze, istnieje możliwość podpięcia do komputera skanera do odczytywania kodów QR, które są na każdym naszym bilecie, co zdecydowanie usprawnia obsługę nawet pokaźnej liczby osób. Sam proces odbywa się bardzo sprawnie, mianowicie wystarczy, iż klient podstawi pod skaner bilet – w wersji papierowej czy też na wyświetlaczu swojego telefonu – a pracownikowi, który obsługuje punkt wejścia, automatycznie wyświetlą się najważniejsze informacje.
Po drugie, rozwiązanie to sprawdza się także w przypadku, gdy do atrakcji można dostać się różnymi wejściami. Aplikację oraz Panel można obsługiwać w tym samym czasie na kilku urządzeniach, co znacząco zwiększa liczbę odwiedzających, których nasi klienci są w stanie wpuścić na teren swojej atrakcji,” – wyjaśnia Michał Piecyk, Customer Success Specialist w Droplabs.
I na sam koniec warto też wspomnieć o cenie. Aplikacja do sprawdzania biletów jest dostępna w każdym z pakietów: jedynie w planie „Start” jest ona dodatkowo płatna, a w pozostałych dostępnych wariantach jest w cenie abonamentu. Szczegółowe informacje są dostępne na naszej stronie internetowej: https://droplabs.pl/cennik-promocyjny.
Zarządzanie adresem e-mail do otrzymywania zapytań o faktury
Nie wszystkie funkcje, o które uzupełniamy nasz system, są duże, ale każda z nich jest również ważna. Jedną z takich “niewielkich, ale potężnych” funkcji jest właśnie możliwość zarządzania adresem e-mail do otrzymywania zapytań o faktury.
“Jeden z naszych klientów wskazał na konkretny problem – chodziło tu zarówno o kwestie wizerunkowe, jak i organizacyjne. Są przypadki, gdy jeden podmiot prowadzi kilka obiektów z osobnymi działami księgowymi. Chcieliśmy ułatwić kupującym zgłaszanie się do odpowiedniego obiektu. Bezpośrednią korzyścią dla klientów jest też to, że teraz takie prośby będzie dostawać od razu osoba zajmująca się fakturami w danym obiekcie, a nie “księgowość centralna”, która musiała poświęcać dodatkowy czas na przekazanie zgłoszeń w odpowiednie miejsca,” – opowiada Rafał.
Obecnie, e-mail do próśb o wystawienie faktury jest przypisany do obiektu. Jeśli nie zostanie on ręcznie zmieniony, system automatycznie będzie używał kontaktowego adresu podanego dla całej firmy. Zmiany adresu można wygodnie dokonać, edytując ustawienia danego obiektu.
Chcesz być na bieżąco z aktualizacjami i ciekawostkami Droplabs? Zapisz się na wysyłkę newslettera (obiecujemy, że nie będziemy spamować)!
Czytaj także o: