Czytasz
Jak stosować kody rabatowe w sklepie internetowym?

Jak stosować kody rabatowe w sklepie internetowym?

20 marca 2019

Jeśli chcesz przyciągnąć nowych klientów do swojego obiektu lub zadbać o tych, których już masz, przygotuj specjalną ofertę z użyciem kodów rabatowych. To popularny sposób, wykorzystywany przez wiele marek. Z Droplabs masz pełną kontrolę nad kodami rabatowymi do twojego obiektu. Aby kampania okazała się skuteczna i przyniosła zamierzone efekty, poświęć chwilę na jej zaplanowanie. Zastanów się, w jaki sposób chcesz użyć kodów rabatowych i dla kogo będą one przeznaczone. Podpowiadamy kilka opcji!

Ogólnodostępny kod sezonowy

Może być to na przykład kod o treści: WAKACJE20, który uprawnia do 20% zniżki na wszystkie usługi z oferty i jest ważny do 31.08.2020. Informacje o tym sezonowym kodzie rabatowym możesz umieszczać w postach na Facebooku, w SMS-ach, mailach do klientów, na drukowanych ulotkach.

Kod dla konkretnych osób lub firm

To kod przeznaczony dla konkretnych grup osób, np. dla Twoich pracowników lub firm, z którymi współpracujesz. Jeśli decydujesz się na tę opcję musisz wygenerować kilka kodów, w zależności od adresatów, np. ANIA10, DRUTEX10, HOTELFALA10, PORTALTATRZANSKI1. Te specjalne kody mogą uprawniać do 10% zniżki na konkretny specjalnie przygotowany Pakiet. Może być to forma zniżki pracowniczej bądź kod, który Twoi pracownicy będą przekazywać osobom trzecim w formie promocji. Jeśli klient dokona zakupu z użyciem konkretnego kodu, zostaniesz o tym automatycznie poinformowany.

Limit użycia kodu

W takim wypadku generujesz unikatowy kod, o określonej, maksymalnej liczbie możliwych wykorzystań. Po zdefiniowanej liczbie użyć kod staje się nieaktywny. Możesz wysłać swoim obecnym klientom indywidualne maile lub SMSy, zawierające informację o specjalnie przygotowanej dla nich ofercie. Takie personalne podejście z pewnością zostanie docenione. Możesz także wykorzystać ten sposób jako formę podziękowania za zapis do newslettera.

Jak wykorzystać kod rabatowy?

Po skonfigurowaniu kodów rabatowych w panelu klienta Droplabs, klient podczas procesu zakupowego będzie mógł wybrać opcję Mam kod rabatowy, znajdującą się tuż nad przyciskiem Przejdź do płatności. Po kliknięciu opcji i wpisaniu prawidłowego kodu wystarczy kliknąć Zrealizuj kod rabatowy. Odpowiednia zniżka zostanie automatycznie naliczona do obecnej kwoty.


Powiązane artykuły

28 czerwca 2019

Jak wygenerować bezpośredni link do zakupu konkretnej usługi?

Chcesz zwrócić uwagę klienta na konkretną usługę w Twoim sklepie online? Wygeneruj bezpośredni link i udostępnij go w swoich mediach społecznościowych. Sprawdź jak!

Arrow-up