Sprzedaż voucherów

Za pomocą Droplabs możesz sprzedawać nie tylko różnego rodzaju bilety, ale także prowadzić sprzedaż voucherów różnego przeznaczenia. Vouchery zapewniają dużą elastyczność w zakresie sprzedaży usług świadczonych przez atrakcje turystyczne i obiekty rozrywkowe. Jeśli chcesz rozszerzyć swoją ofertę o sprzedaż voucherów – Droplabs to idealne rozwiązanie.

Dlaczego warto sprzedawać vouchery?

Rodzaje bonów na każdą potrzebę
Ze względu na szerokie spektrum zastosowań i elastyczność pod kątem terminu realizacji powodują dużą popularność takiego bonu (vouchera) przy specjalnych okazjach czy wydarzeniach.
Otwarty termin realizacji bonu
Główną przewagą vouchera online (bonu) nad innymi typami wejściówek jest brak konieczności wyboru przez klienta terminu jego realizacji w procesie zakupowym.
Sprzedaż usług poza sezonem
Voucher Droplabs to bon różnego przeznaczenia i jednym z nich jest możliwość wdrożenia sprzedaży także poza sezonem, jak np. sprzedaż prezentów czy usług na następny sezon.

Główne cechy sprzedaży voucherów przez Droplabs

Elastyczny okres realizacji vouchera
W zależności od tego czego dokładnie bon dotyczy możesz wygodnie dopasować termin jego realizacji: do konkretnej liczby dni po zakupie, do konkretnej daty, od daty do daty, realizacja konkretnego dnia czy termin realizacji opisany własnymi słowami.
Szczegółowe warunki rezerwacji terminu
W przypadku sprzedaży bonu bez konkretnej daty realizacji na voucherze jest także możliwość określenia szczegółów rezerwacji wybranego terminu. Może być to dokonane za pośrednictwem numeru telefonu, adresu e-mail czy też strony internetowej.
Dostawa fizyczna i elektroniczna
Zarówno bilety i karnety, jak i vouchery można przygotować w formie elektronicznej, czyli klient otrzyma bon po dokonaniu płatności. Jest także możliwość dostawy voucherów w formie fizycznej, jak np. bonu prezentowego czy upominkowego.
Kreatywny, indywidualny wygląd bonu
Szerokie możliwości zmiany wyglądu vouchera (bonu) na wzór prezentowy z dostępnymi do wyboru grafikami lub grafiką własną.

Zaufały nam setki firm

Co mówią o nas klienci?

“Dzięki nowatorskiemu rozwiązaniu dynamicznych polityk cenowych, udaje się nam skłaniać większą liczbę turystów do zakupu biletów parkingowych z wyprzedzeniem tym samym uzyskując równomierne rozłożenie ruchu. Dla biletów parkingowych pozyskujemy nawet do 20-30% więcej wpływów na działalność statutową Parku przy obsłudze tej samej liczby turystów”

Filip Zięba

Zastępca Dyrektora Tatrzańskiego Parku Narodowego

“Dzięki takim funkcjonalnościom jak integracje Droplabs z systemami do wystawiania e-paragonów i faktur, czy opcji skonfigurowania dostawy fizycznej, usprawniliśmy proces fiskalizacji sprzedaży online oraz udostępniliśmy naszym klientom możliwość dostarczenia vouchera podarunkowego do rąk własnych”

Tomasz Gierszewski

Kierownik działu obsługi klienta Aquapark Reda

“Jesteśmy bardzo zadowoleni, że zdecydowaliśmy się na wdrożenie systemu Droplabs, który okazał się być bardzo dobrze przemyślany, prosty w obsłudze, a zarazem spełniający większość wymagań.

Szczególnie dziękujemy zespołowi Droplabs za bardzo kompleksowe podejście i zaangażowanie przy wdrożeniu!”

Szymon Walter

Współzałożyciel Rogalowego Muzeum Poznania

“Za pomocą systemu Droplabs sprzedajemy bilety na swojej stronie internetowej, za pomocą modułu integracji prowadzimy sprzedaż na miejscu, automatycznie weryfikujemy bilety klientów, a także zawieramy partnerstwa z innymi firmami zainteresowanymi kupnem biletów wstępu do naszych obiektów. Całość tych działań zawiera się w ramach jednego systemu Droplabs”

Lidia Małek

Zastępca Dyrektora ds. administracji i ochrony przyrody Parku Narodowego Gór Stołowych

“Polecamy współpracę z Droplabs sp. z o.o. każdej firmie, której zależy na rozwoju kanałów e-commerce przy współpracy z rzetelnym, pewnym i elastycznym partnerem biznesowym. Droplabs zapewnia standard usług na najwyższym poziomie.”

Maciej Kuszlik

Prezes Zarządu Kopalnia Soli Bochnia sp. z o.o.

Masz pytania? Napisz do nas na sprzedaz@droplabs.pl – porozmawiajmy!