Integracje
Do dyspozycji naszych klientów jest szeroki wybór integracjizarówno z oprogramowaniem, jak i sprzętem do sprzedaży, obsługi klienta, kontroli dostępu, a także kluczowych narzędzi analitycznych i marketingowych.

Analityka i marketing
Internet jest nie tylko skutecznym kanałem sprzedażowym, a także potężnym medium marketingowym i promocyjnym.
Aby zwiększyć skuteczność działań promocyjnych i sprzedażowych naszych klientów w sieci, udostępniamy integracje analityczne z Google Analitycs, Facebook Pixel oraz DataLayer (Google Tag Manager).
Za ich pomocą można na bieżąco śledzić zachowania klientów, skąd pochodzą i jak dokonują zakupów. Na podstawie szerokiego zakresu danych pojawia się możliwość lepszego precyzowania działań marketingowych i ulepszania przekazywanych treści oraz ich formę.
Google Tag Manager
Integracja systemu Droplabs z Google Tag Managerem daje bardzo duże możliwości w monitorowaniu wyników sprzedażowych. Mowa tutaj dokładnie o zbieraniu wartości transakcji do Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads etc.
Jak wiadomo, żyjemy w świecie, gdzie marketing internetowy opiera się o analizy. Bez konkretnych wartości nie wiemy, czy nasze inwestycje są rentowne czy też nie. Wspomniana integracja otwiera drzwi na zaawansowaną optymalizację w oparciu o inteligentne algorytmy systemów reklamowych.
Co więcej, obecnie świat dąży do sporych zmian w zakresie polityki prywatności, systemów wyrażania zgód. Gdy wszystkie dane mamy w jednym miejscu (tzn. w Google Tag Managerze), łatwiej jest nam wprowadzić odpowiednie systemy do zarządzania odpowiednimi tagami.
Zrób krok w przód i wprowadź swój biznes na wyższy poziom!
Poznaj wszystkie możliwości systemu Droplabs

Wjazd na parking bez biletu
Klient podjeżdża i pobiera numerek parkingowy, tym samym tworząc nieopłacony bilet w Droplabs i zmniejszając pulę dostępnych wejściówek. Po zaparkowaniu może wygodnie opłacić bilet.
Rozwiązanie to jest obecnie stosowane w Tatrzańskim Parku Narodowym.
Wjazd na parking z biletem
Numer rejestracyjny auta jest podawany przy zakupie biletu w pytaniu dodatkowym.
Przy wjeździe na parking kamerka zczytuje numer rejestracyjny, następnie wysyła pytanie do Droplabs, czy bilet jest z nim powiązany i po uzyskaniu pozytywnej odpowiedzi otwiera szlaban.
Opaskomaty
Integracja z opaskomatami pozwala na wygenerowanie opaski na podstawie kupionego biletu online.
Klient dokonuje zakupu przez Internet. Przy odwiedzeniu atrakcji skanuje kod QR wejściówki. Urządzenie wysyła pytanie do Droplabs – czy bilet jest aktualny i po uzyskaniu pozytywnej odpowiedzi generuje i drukuje opaskę.
Przykładem skutecznego stosowania tego rozwiązania jest park rozrywki Zatorland.


Bramki i kołowrotki
Integracja z narzędziami do bezobsługowej kontroli dostępu, jak np. bramki czy kołowrotki zapewnia przyśpieszenie obsługi klientów na wejściu do obiektu.
Klient skanuje kod QR. System wysyła pytanie do Droplabs o statusie tego biletu. Jeśli jest on aktualny, klient zostaje wpuszczony do obiektu.
Automatyzację kontroli dostępu do obiektu stosuje m.in. Łeba Park.

Sprzedaż stacjonarna
Droplabs można zintegrować także z narzędziami do sprzedaży stacjonarnej.
Kasjer tworzy zamówienie, system wysyła pytanie do Droplabs, aby upewnić się w dostępności biletów. Są one ściągane z wspólnej puli, po czym kasjer może sfinalizować transakcję.
Dana forma sprzedaży dostępna jest w Parku Narodowym Gór Stołowych.

Biletomaty
Sprzedaż przez biletomaty sprawdza się w wielu sytuacjach. Jedną z największych zalet tego rozwiązania jest wygoda korzystania dla klientów oraz mniejsze zapotrzebowanie na zasoby ludzkie do obsługi gości.
Oprogramowanie biletomatu na bieżąco aktualizuje ofertę atrakcji i pobiera dostępne bilety. Klient samodzielnie wybiera wejściówki, które są ściągane z wspólnej puli i po podsumowaniu oraz opłaceniu otrzymuje bilet w formie drukowanej lub elektronicznej (w zależności od wybranego biletomatu).

Wyświetlanie liczb dostępnych biletów na tablicach i stronach
Poprzez integrację istnieje możliwość pobierania aktualnych danych co do dostępnych miejsc w atrakcji i wyświetlania ich na tablicach informacyjnych lub na stronie internetowej.

Półautomatyzacja procesu wydawania np. opasek
Bilet kupiony online jest weryfikowany przez obsługę atrakcji turystycznej i po potwierdzeniu jego aktualności klient otrzymuje od pracownika opaskę bądź kartę dostępu.

Udostępnienie przy wejściu kodu QR z linkiem do e-sklepu
Skrócenie kolejek do kasy można skutecznie rozwiązać poprzez udostępnienie przy kasie wydrukowanego lub wyświetlanego na ekranie kodu QR, który kieruje do sprzedaży online.
Poznaj wszystkie możliwości systemu Droplabs
Zaufały nam setki firm
Co mówią o nas klienci?
Masz pytania? Napisz do nas na sprzedaz@droplabs.pl – porozmawiajmy!