Integracje

Do dyspozycji naszych klientów jest szeroki wybór integracjizarówno z oprogramowaniem, jak i sprzętem do sprzedaży, obsługi klienta, kontroli dostępu, a także kluczowych narzędzi analitycznych i marketingowych.

Analityka i marketing

Internet jest nie tylko skutecznym kanałem sprzedażowym, a także potężnym medium marketingowym i promocyjnym.

Aby zwiększyć skuteczność działań promocyjnych i sprzedażowych naszych klientów w sieci, udostępniamy integracje analityczne z Google Analitycs, Facebook Pixel oraz DataLayer (Google Tag Manager).

Za ich pomocą można na bieżąco śledzić zachowania klientów, skąd pochodzą i jak dokonują zakupów. Na podstawie szerokiego zakresu danych pojawia się możliwość lepszego precyzowania działań marketingowych i ulepszania przekazywanych treści oraz ich formę.

Google Tag Manager

Integracja systemu Droplabs z Google Tag Managerem daje bardzo duże możliwości w monitorowaniu wyników sprzedażowych. Mowa tutaj dokładnie o zbieraniu wartości transakcji do Google Analytics, Google Ads, Facebook Ads etc.

Jak wiadomo, żyjemy w świecie, gdzie marketing internetowy opiera się o analizy. Bez konkretnych wartości nie wiemy, czy nasze inwestycje są rentowne czy też nie. Wspomniana integracja otwiera drzwi na zaawansowaną optymalizację w oparciu o inteligentne algorytmy systemów reklamowych.

Co więcej, obecnie świat dąży do sporych zmian w zakresie polityki prywatności, systemów wyrażania zgód. Gdy wszystkie dane mamy w jednym miejscu (tzn. w Google Tag Managerze), łatwiej jest nam wprowadzić odpowiednie systemy do zarządzania odpowiednimi tagami.

Zrób krok w przód i wprowadź swój biznes na wyższy poziom!

Materiał został przygotowany wspólnie z ekspertami branży SEO i SEM w Polsce – agencją DevaGroup.

Wjazd na parking bez biletu

Klient podjeżdża i pobiera numerek parkingowy, tym samym tworząc nieopłacony bilet w Droplabs i zmniejszając pulę dostępnych wejściówek. Po zaparkowaniu może wygodnie opłacić bilet.

Rozwiązanie to jest obecnie stosowane w Tatrzańskim Parku Narodowym.

Wjazd na parking z biletem

Numer rejestracyjny auta jest podawany przy zakupie biletu w pytaniu dodatkowym.

Przy wjeździe na parking kamerka zczytuje numer rejestracyjny, następnie wysyła pytanie do Droplabs, czy bilet jest z nim powiązany i po uzyskaniu pozytywnej odpowiedzi otwiera szlaban.

Opaskomaty

Integracja z opaskomatami pozwala na wygenerowanie opaski na podstawie kupionego biletu online.

Klient dokonuje zakupu przez Internet. Przy odwiedzeniu atrakcji skanuje kod QR wejściówki. Urządzenie wysyła pytanie do Droplabs – czy bilet jest aktualny i po uzyskaniu pozytywnej odpowiedzi generuje i drukuje opaskę.

Przykładem skutecznego stosowania tego rozwiązania jest park rozrywki Zatorland.

Bramki i kołowrotki

Integracja z narzędziami do bezobsługowej kontroli dostępu, jak np. bramki czy kołowrotki zapewnia przyśpieszenie obsługi klientów na wejściu do obiektu.

Klient skanuje kod QR. System wysyła pytanie do Droplabs o statusie tego biletu. Jeśli jest on aktualny, klient zostaje wpuszczony do obiektu.

Automatyzację kontroli dostępu do obiektu stosuje m.in. Łeba Park.

Sprzedaż stacjonarna

Droplabs można zintegrować także z narzędziami do sprzedaży stacjonarnej.

Kasjer tworzy zamówienie, system wysyła pytanie do Droplabs, aby upewnić się w dostępności biletów. Są one ściągane z wspólnej puli, po czym kasjer może sfinalizować transakcję.

Dana forma sprzedaży dostępna jest w Parku Narodowym Gór Stołowych.

Biletomaty

Sprzedaż przez biletomaty sprawdza się w wielu sytuacjach. Jedną z największych zalet tego rozwiązania jest wygoda korzystania dla klientów oraz mniejsze zapotrzebowanie na zasoby ludzkie do obsługi gości.

Oprogramowanie biletomatu na bieżąco aktualizuje ofertę atrakcji i pobiera dostępne bilety. Klient samodzielnie wybiera wejściówki, które są ściągane z wspólnej puli i po podsumowaniu oraz opłaceniu otrzymuje bilet w formie drukowanej lub elektronicznej (w zależności od wybranego biletomatu).

Wyświetlanie liczb dostępnych biletów na tablicach i stronach

Poprzez integrację istnieje możliwość pobierania aktualnych danych co do dostępnych miejsc w atrakcji i wyświetlania ich na tablicach informacyjnych lub na stronie internetowej.

Półautomatyzacja procesu wydawania np. opasek

Bilet kupiony online jest weryfikowany przez obsługę atrakcji turystycznej i po potwierdzeniu jego aktualności klient otrzymuje od pracownika opaskę bądź kartę dostępu.

Udostępnienie przy wejściu kodu QR z linkiem do e-sklepu

Skrócenie kolejek do kasy można skutecznie rozwiązać poprzez udostępnienie przy kasie wydrukowanego lub wyświetlanego na ekranie kodu QR, który kieruje do sprzedaży online.

Zaufały nam setki firm

Co mówią o nas klienci?

“Dzięki nowatorskiemu rozwiązaniu dynamicznych polityk cenowych, udaje się nam skłaniać większą liczbę turystów do zakupu biletów parkingowych z wyprzedzeniem tym samym uzyskując równomierne rozłożenie ruchu. Dla biletów parkingowych pozyskujemy nawet do 20-30% więcej wpływów na działalność statutową Parku przy obsłudze tej samej liczby turystów”

Filip Zięba

Zastępca Dyrektora Tatrzańskiego Parku Narodowego

“Dzięki takim funkcjonalnościom jak integracje Droplabs z systemami do wystawiania e-paragonów i faktur, czy opcji skonfigurowania dostawy fizycznej, usprawniliśmy proces fiskalizacji sprzedaży online oraz udostępniliśmy naszym klientom możliwość dostarczenia vouchera podarunkowego do rąk własnych”

Tomasz Gierszewski

Kierownik działu obsługi klienta Aquapark Reda

“Jesteśmy bardzo zadowoleni, że zdecydowaliśmy się na wdrożenie systemu Droplabs, który okazał się być bardzo dobrze przemyślany, prosty w obsłudze, a zarazem spełniający większość wymagań.

Szczególnie dziękujemy zespołowi Droplabs za bardzo kompleksowe podejście i zaangażowanie przy wdrożeniu!”

Szymon Walter

Współzałożyciel Rogalowego Muzeum Poznania

“Za pomocą systemu Droplabs sprzedajemy bilety na swojej stronie internetowej, za pomocą modułu integracji prowadzimy sprzedaż na miejscu, automatycznie weryfikujemy bilety klientów, a także zawieramy partnerstwa z innymi firmami zainteresowanymi kupnem biletów wstępu do naszych obiektów. Całość tych działań zawiera się w ramach jednego systemu Droplabs”

Lidia Małek

Zastępca Dyrektora ds. administracji i ochrony przyrody Parku Narodowego Gór Stołowych

“Polecamy współpracę z Droplabs sp. z o.o. każdej firmie, której zależy na rozwoju kanałów e-commerce przy współpracy z rzetelnym, pewnym i elastycznym partnerem biznesowym. Droplabs zapewnia standard usług na najwyższym poziomie.”

Maciej Kuszlik

Prezes Zarządu Kopalnia Soli Bochnia sp. z o.o.

Masz pytania? Napisz do nas na sprzedaz@droplabs.pl – porozmawiajmy!