Blog
Poznawaj ciekawostki z branży technologicznej i zwiększaj sprzedaż w swojej atrakcji turystycznej!

Pojęcie e-commerce nie jest dla nikogo obce. Sprzedaż towarów przez Internet była nieodłącznym elementem naszej wspólnej codzienności przez ostatnie dwa lata. Wiele osób po raz pierwszy dokonało zakupu w tej formie podczas pandemii. Teraz, gdy obostrzenia zostały zniesione i jesteśmy w trakcie tworzenia nowej normalności, mamy pewność, że e-commerce będzie ważnym elementem wielu jej aspektów. Nie jest to już pojęcie, które kojarzy się tylko z produktem, a także z usługami i doświadczeniami – mowa tu właśnie o turystyce. Pomówmy o tym bardziej szczegółowo… Czytaj więcej ➟

Możliwość obsługiwania klientów obcojęzycznych jest szczególnie ważna w branży turystycznej. W systemie Droplabs już teraz możesz stworzyć swoją ofertę w 6 językach. Nie zatrzymujemy się na osiągniętym i w najbliższych tygodniach zostaną dodane kolejne. Dowiedz się więcej, jak przygotować bilety w językach obcych dla swoich obiektów. Czytaj więcej ➟


Czy klient jest zadowolony z odwiedzenia Twojej atrakcji? Co mu się spodobało, a do jakich elementów ma uwagi? Odpowiedzi na te pytania pełnią nadzwyczaj ważną rolę w funkcjonowaniu firmy, zwłaszcza w branży turystycznej. Na ich podstawie możesz nie tylko usprawnić działanie obiektu i jego kadry, a także doprecyzować grupy docelowe i ich zainteresowania. Dowiedz się, jak przeprowadzić badanie zadowolenia klienta w turystyce... Czytaj więcej ➟


Technologia stanowi nieodłączną część naszego życia, a urządzenia rodem z filmów science fiction to już nie odległa przyszłość, ale coraz częściej codzienność. Pandemia spowodowała, że niektóre instytucje po raz pierwszy zainwestowały w cyfrowe rozwiązania. Co więcej, potrzeba stosowania nowych rozwiązań jest widoczna również w branży turystycznej... Czytaj więcej ➟

Zastanawialiście się kiedyś, jak dobór kolorów w sklepie internetowym może wpływać na sprzedaż Waszych usług? W końcu to tylko jeden z wielu elementów sklepu, nad którym nikt szczególnie się nie zastanawia, zatem wybór nie powinien mieć większego znaczenia, prawda? Otóż nic bardziej mylnego! W tym artykule podpowiemy Wam, dlaczego kolory są tak ważne, jak je dobrać i na co zwrócić szczególną uwagę, by klienci chętnie dodawali usługi do koszyka. Czytaj więcej ➟

Często zdarza się, że klienci piszą wiadomości przez Facebook Messenger poza godzinami pracy albo zasypują pytaniami o dostępność czy lokalizację usługi. A gdyby tak zdobyć wirtualnego pomocnika, który natychmiast udzieli odpowiedzi, wskaże drogę, przekieruje do sklepu internetowego, a nawet wcieli się w rolę asystenta składania zamówienia? Taką funkcję posiada właśnie bot w aplikacji Messenger na Facebooku... Czytaj więcej ➟

Sprzedaż świąteczna zaczyna się już na początku listopada i trwa aż do Bożego Narodzenia. Jeśli nie masz jeszcze oferty świątecznej – nie ma na co czekać! Według raportu Deloitte “Zakupy świąteczne 2020” prawie 30% świątecznego budżetu polscy konsumenci wydają tylko w samym okresie między 15 a 24 grudnia, dlatego wciąż nie jest za późno... Czytaj więcej ➟
