Blog
Poznawaj ciekawostki z branży technologicznej i zwiększaj sprzedaż w swojej atrakcji turystycznej!

Aquapark Sopot stanowi jedno z najbardziej rozpoznawalnych miejsc, kojarzonych z rodzinną rozrywką w Trójmieście. Jest to doskonałe miejsce zarówno do aktywnego odpoczynku, jak i kompleksowego zadbania o swoje ciało. Ponadto do dyspozycji gości jest strefa wypoczynkowa oraz oferta gastronomiczna. O tym, jak unikalnym doświadczeniem jest wizyta w Aquaparku Sopot oraz dlaczego internetowa sprzedaż wejściówek to naturalny krok w tej branży, opowiedział nam Piotr Stefański – Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w Aquaparku Sopot. Czytaj więcej ➟

Działalność e-commerce podlega różnym regulacjom prawnym, ze względu na swój charakter. Jeśli zdecydowałeś się otworzyć swój sklep internetowych zapewne zastanawiasz się, jakie kroki podjąć w pierwszej kolejności, by Twoja działalność w Internecie była w pełni legalna. Poniżej znajdziesz listę wymogów, które stanowią podstawę do rozpoczęcia sprzedaży internetowej. Czytaj więcej ➟


Estetyka grafik, które udostępniasz w swoich mediach społecznościowych czy na stronie internetowej zasadniczo pokazuje jaką jakość oferujesz. Jeśli nie chcesz lub jeszcze nie możesz inwestować we współpracę z profesjonalnym grafikiem, przeczytaj poniższy artykuł i zobacz jak w prosty sposób można przygotować estetyczną grafikę. Czytaj więcej ➟

Mnogość atrakcji, imponujący wybór zjeżdżalni, przestronne baseny, wodne szaleństwa, bajkowe niecki dla dzieci, akwarium z prawdziwymi rekinami i wkrótce Aquaspinner, obrotowa zjeżdżalnia dostępna dotychczas tylko w Chinach. Jednym słowem – Aquapark Reda. To jeden z największych i najpopularniejszych tego typu obiektów w naszym kraju. Odwiedzają go ludzie nie tylko z całej Polski, ale także i ze świata. Jak Aquapark Reda radzi sobie z tak dużym zainteresowaniem? Jak dba o płynność sprzedaży i komfort klientów? Jak ułatwia proces zakupowy turystom z zagranicy? Jak w tym wszystkim pomaga sprzedaż online? Na te pytania odpowiedzi udzielił Tomasz Gierszewski – kierownik działu obsługi klienta Aquaparku Reda. Czytaj więcej ➟


Jeśli zależy Ci na promowaniu konkretnej usługi znajdującej się w ofercie Twojego sklepu online bądź chcesz kogoś przekierować prosto do danej usługi aby mógł ją kupić internetowo możesz wygenerować bezpośredni link. Możesz także korzystać z tej opcji jeśli chcesz zamieścić taki link w poście na Facebooku czy Instagramie. Dzięki temu klient będzie skupiony na konkretnej usłudze. Wówczas promowana oferta będzie wyróżniona na samej górze sklepu. Czytaj więcej ➟



Jeśli chcesz przyciągnąć nowych klientów do swojego obiektu lub zadbać o tych, których już masz, przygotuj specjalną ofertę z użyciem kodów rabatowych. To popularny sposób, wykorzystywany przez wiele marek. Z Droplabs masz pełną kontrolę nad kodami rabatowymi do twojego obiektu. Aby kampania okazała się skuteczna i przyniosła zamierzone efekty, poświęć chwilę na jej zaplanowanie. Zastanów się, w jaki sposób chcesz użyć kodów rabatowych i dla kogo będą one przeznaczone. Podpowiadamy kilka opcji! Czytaj więcej ➟