Dyrektywa Omnibus uchwalona przez Unię Europejską 27 listopada 2019 roku, wprowadziła szereg zmian i rozwiązań, które przede wszystkim mają na celu chronić konsumentów przed nieuczciwymi cenami. Wpłynęło to m.in. na funkcjonowanie zarówno sklepów prowadzonych w formie stacjonarnej, jak i na rynek e-commerce... Czytaj więcej ➟
Jedną z najważniejszych możliwości, które otwierają się przed sprzedawcą czy właścicielem atrakcji, jest dostęp do całego szeregu opcji śledzenia i analizy zarówno dokonanych sprzedaży, jak i ruchu użytkowników w ramach witryny. Za pomocą tych szczegółowych danych można zwiększyć konwersję, optymalizować stronę internetową, a nawet pozyskiwać inspiracje dla kampanii marketingowych i remarketingu, czy też działań promocyjnych.... Czytaj więcej ➟
Jeśli zależy Ci na promowaniu konkretnej usługi znajdującej się w ofercie Twojego sklepu online bądź chcesz kogoś przekierować prosto do danej usługi aby mógł ją kupić internetowo możesz wygenerować bezpośredni link. Możesz także korzystać z tej opcji jeśli chcesz zamieścić taki link w poście na Facebooku czy Instagramie. Dzięki temu klient będzie skupiony na konkretnej usłudze. Wówczas promowana oferta będzie wyróżniona na samej górze sklepu. Czytaj więcej ➟