Image

Blog

Poznawaj ciekawostki z branży technologicznej i zwiększaj sprzedaż w swojej atrakcji turystycznej!

12 lipca 2024

Outdoorowy park rozrywki, wysoki sezon i dynamiczne ceny – Długi Weekend w Bałtowskim Kompleksie Turystycznym w liczbach

Bałtowski Kompleks Turystyczny to jeden z najbardziej rozpoznawalnych rodzinnych parków rozrywki w naszym kraju. W tym roku JuraPark Bałtów, który wchodzi w skład bałtowskich atrakcji obchodzi swoje 20-lecie. Z tej okazji dla turystów przygotowano wiele… Czytaj dalej

20 czerwca 2024

Postawienie na on-line sukcesem w małym biznesie – Żywe Muzeum Obwarzanka

Żywe Muzeum Obwarzanka w Krakowie, to atrakcja turystyczna, która oferuje zajęcia w formie warsztatów. W odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie oraz wyzwania związane z zarządzaniem rezerwacjami, muzeum wprowadziło nowy system sprzedaży biletów online od Droplabs. Odważne… Czytaj dalej

2 stycznia 2023

E-paragony przy zakupie biletów przez system Droplabs

Przy tworzeniu i rozwoju naszego systemu stawiamy na technologiczny rozwój branży turystycznej. Kolejnym ważnym krokiem na tej drodze jest umożliwienie atrakcjom pełnej digitalizacji procesu zakupowego odwiedzających. Można tego dokonać za pomocą e-paragonu. Wspólnie z prawie… Czytaj dalej

19 grudnia 2022

Lista wejściówek dla wybranego terminu w Panelu Droplabs

Droplabs to nie tylko system do sprzedaży biletów online, a także narzędzie do zarządzania biletami, kontroli dostępu atrakcji oraz obsługi klienta. W Panelu Droplabs została wprowadzona nowa funkcjonalność, która na ma celu zwiększenie wygody i… Czytaj dalej

13 grudnia 2022

Fizyczna dostawa biletów, karnetów i voucherów

Wejściówki do atrakcji turystycznej czy obiektu rozrywkowego są popularnym pomysłem na prezent i z każdym rokiem ta popularność rośnie. Składając w prezencie bilet czy voucher, warto jednak zadbać o odpowiednią formę prezentacji oraz sposób na… Czytaj dalej

1 grudnia 2022

Sprzedaż partnerska biletów do atrakcji turystycznych przez Aparthotel Gievont Boutique

Strategii co do zwiększenia sprzedaży biletów do atrakcji turystycznej czy wejściówek do obiektu rozrywkowego jest wiele. W obszarach turystycznych, jak np. Podhale i Tatry, konkurencja jest wysoka, dlatego duża część działań promocyjnych może się wiązać… Czytaj dalej

18 listopada 2022

Podziękowanie za odwiedzenie atrakcji i zbieranie opinii klientów

Wrażenie od wizyty w atrakcji czy innym obiekcie rozrywkowym nie ogranicza się jedynie do czasu spędzonego tam czy obsługi klienta na miejscu. Zaczyna się ono od pierwszego kontaktu z atrakcją: czy to poprzez wejście na… Czytaj dalej

13 listopada 2022

Zgoda marketingowa

Jedną z głównych zalet sprzedaży online, których nie posiada odpowiednik stacjonarny, jest komponent marketingowy. Podczas rezerwacji i zakupu biletów przez Internet mamy wygodną i nienachalną możliwość zbierania danych o dokonującym transakcję. Dzięki nim można skutecznie… Czytaj dalej

20 października 2022

Wdrożenie systemu sprzedaży online w Rogalowym Muzeum Poznania

Sprzedaż biletów przez Internet to nie tylko dodatkowy kanał sprzedaży, a także sposób na optymalizację pracy zespołu atrakcji zarówno w zakresie obsługi klientów, jak i w przypadku rozliczeń i analizy. Nie ma nic lepszego niż… Czytaj dalej

11 października 2022

Ograniczenie zakupu usługi

Automatyzacja procesów sprzedażowych i rozszerzenie sposobu definiowania biletów w systemie Droplabs możliwe za pomocą ograniczenia zakupu usługi. Funkcjonalność ta pozwala na warunkowe uzależnienie zakupu biletów i ich wariantów. Jak? W Panelu można wygodnie zdefiniować bilety,… Czytaj dalej

Arrow-up