Blog
Poznawaj ciekawostki z branży technologicznej i zwiększaj sprzedaż w swojej atrakcji turystycznej!

Strategii co do zwiększenia sprzedaży biletów do atrakcji turystycznej czy wejściówek do obiektu rozrywkowego jest wiele. W obszarach turystycznych, jak np. Podhale i Tatry, konkurencja jest wysoka, dlatego duża część działań promocyjnych może się wiązać z ogromnym kosztem. Jak w takim razie najlepiej podejść do kwestii sprzedaży? Odpowiedź jest prosta – sprzedaż przez partnerów... Czytaj więcej ➟

Wrażenie od wizyty w atrakcji czy innym obiekcie rozrywkowym nie ogranicza się jedynie do czasu spędzonego tam czy obsługi klienta na miejscu. Zaczyna się ono od pierwszego kontaktu z atrakcją: czy to poprzez wejście na stronę i profile w mediach społecznościowych, a nawet zapoznaniu się z ulotką etc. Warto też zadbać o drobne akcenty, które mogą zrobić dużą różnicę, jak np. podziękowanie klientom za odwiedzenie atrakcji... Czytaj więcej ➟

Jedną z głównych zalet sprzedaży online, których nie posiada odpowiednik stacjonarny, jest komponent marketingowy. Podczas rezerwacji i zakupu biletów przez Internet mamy wygodną i nienachalną możliwość zbierania danych o dokonującym transakcję. Dzięki nim można skutecznie personalizować oferty i precyzować promocję atrakcji... Czytaj więcej ➟

Sprzedaż biletów przez Internet to nie tylko dodatkowy kanał sprzedaży, a także sposób na optymalizację pracy zespołu atrakcji zarówno w zakresie obsługi klientów, jak i w przypadku rozliczeń i analizy. Nie ma nic lepszego niż praktyczny przykład. Właśnie dlatego na przykładzie Rogalowego Muzeum Poznania postanowiliśmy przedstawić, jak dokładnie działa Droplabs... Czytaj więcej ➟

Automatyzacja procesów sprzedażowych i rozszerzenie sposobu definiowania biletów w systemie Droplabs możliwe za pomocą ograniczenia zakupu usługi. Funkcjonalność ta pozwala na warunkowe uzależnienie zakupu biletów i ich wariantów. Jak? W Panelu można wygodnie zdefiniować bilety, których zakup jest możliwy tylko w przypadku dodania do koszyka powiązanych usług lub wariantów... Czytaj więcej ➟




Pojęcie e-commerce nie jest dla nikogo obce. Sprzedaż towarów przez Internet była nieodłącznym elementem naszej wspólnej codzienności przez ostatnie dwa lata. Wiele osób po raz pierwszy dokonało zakupu w tej formie podczas pandemii. Teraz, gdy obostrzenia zostały zniesione i jesteśmy w trakcie tworzenia nowej normalności, mamy pewność, że e-commerce będzie ważnym elementem wielu jej aspektów. Nie jest to już pojęcie, które kojarzy się tylko z produktem, a także z usługami i doświadczeniami – mowa tu właśnie o turystyce. Pomówmy o tym bardziej szczegółowo… Czytaj więcej ➟

Możliwość obsługiwania klientów obcojęzycznych jest szczególnie ważna w branży turystycznej. W systemie Droplabs już teraz możesz stworzyć swoją ofertę w 6 językach. Nie zatrzymujemy się na osiągniętym i w najbliższych tygodniach zostaną dodane kolejne. Dowiedz się więcej, jak przygotować bilety w językach obcych dla swoich obiektów. Czytaj więcej ➟