Adres e-mail jest podstawową informacją, która jest niezbędna do podania przy dokonaniu zakupu przez system Droplabs. Co więcej, poprawność adresu zapewnia, że bilety po zaksięgowaniu płatności zostaną wysłane do odpowiedniej osoby.
Zdarza się jednak, że użytkownik popełni błąd przy wpisaniu maila podczas zakupu lub chce zmienić adres już po jego dokonaniu. W takim przypadku specjalista do spraw obsługi klienta atrakcji może w prosty sposób wprowadzić niezbędne zmiany.
- Zaloguj się do Panelu Droplabs, przejdź do Panelu sprzedaży, w menu wybierz Sprzedane, a następnie Obsługa klienta i wyszukaj odpowiednie zamówienie.
- Przejdź do szczegółów zamówienia, kliknij w “…” (trzy kropki) i wybierz opcję “Zmień adres e-mail”.
- Po wprowadzeniu zmian, nowy adres jest zapisany w bazie oraz na niego zostają wysłane szczegóły zamówienia i wejściówki.