Materiały edukacyjne
dla przedstawicieli branży turystycznej i rekreacyjnej

Skorzystaj z wiedzy ekspertów

Zdobądź wiedzę, inspirację oraz nowy punkt widzenia, które pomogą Ci sprawniej działać i lepiej komunikować się z klientami. Webinary, ebooki oraz inne materiały edukacyjne dedykowane są wszystkim osobom działającym w branży rekreacyjnej i turystycznej.

Zapoznaj się z materiałami, które przygotowaliśmy dla Ciebie wraz z ekspertami z branży – dzielimy się wiedzą i sprawdzonymi praktykami. Między innymi poznasz wiele ciekawostek i pomysłów na temat nowoczesnej obsługi klienta, trendach rynkowych, sprzedaży internetowej, a także jak skutecznie rozwijać sprzedaż i zwiększać rozpoznawalność marki za pomocą Internetu.

Reprezentujesz obiekt branży rekreacyjnej? Nie może Cię zabraknąć!

Eksperci

Tomasz Gierszewski​

Odpowiedzialny za kwestie techniczne
Aquapark Reda

Szymon Ziobrowski

Dyrektor
Tatrzański Park Narodowy

Krystian Kozicki

Specjalista ds. Marketingu
Park Wodny w Krakowie

Dorota Stawarz-Serwińska

Kierownik Działu Marketingu
Kopalnia Soli "Bochnia"

Piotr Wiecha

Właściciel
Park rozrywki "Rabkoland"

Piotr Śmigiel

Prezes
Agencja "Craft Media"

Artur Koperwas

Kierownik Działu Marketingu, Organizacji Imprez i Sponsoringu MOSiR Lublin

Szymon Walter

Współzałożyciel Rogalowego Muzeum Poznania

Kinga Banaśkiewicz

Social Media & Content Marketing Manager w agencji MTWeb

Łukasz Suchy

Senior SEO Specialist w agencji DevaGroup

Webinary

Bezpłatny webinar w ramach Akademii Atrakcji Turystycznych Droplabs, podczas którego Łukasz Suchy, Senior SEO Specialist agencji DevaGroup, podzielił się wiedzą na ciekawy temat w zakresie SEO – pozycjonowanie lokalne w Google.

Bezpłatny webinar w ramach Akademii Atrakcji Turystycznych Droplabs, na którym Kinga Banaśkiewicz, Social Media & Content Marketing Manager w agencji MTWeb, która specjalizuje się w działaniach SEO, SEM oraz Social Mediach, dzieli się szeroką wiedzą w zakresie kampanii reklamowych w mediach społecznościowych.

W trakcie majowego webinaru wraz z ekspertami branży turystycznej omawialiśmy temat pozyskiwania i obsługi klientów obcojęzycznych w polskich atrakcjach: Ilu cudzoziemców odwiedza polskie atrakcje? Jakie są wyzwania przy dostosowaniu obiektów turystycznych do potrzeb klientów z zagranicy? Jak wygląda obsługa gości na miejscu? Jakie są stosowane kanały dotarcia do klientów zagranicznych?

Jedyne takie szkolenie online, na którym dowiesz się, jak efektywnie wypromować swoją atrakcję! Czy dbanie o wizerunek w Internecie naprawdę jest ważne? Jakie rozwiązania są niezbędne, aby zwiększyć sprzedaż biletów? Jak rozpocząć efektywne działania marketingowe atrakcji turystycznej?

Jak dobierać kanały, by komunikacja z klientami była efektywna? Na co zwracać uwagę w działaniach marketingowych obiektów rekreacyjnych i turystycznych? Jak zaplanować strategię marketingową przy małym budżecie? Na te pytania oraz wiele innych postaramy się odpowiedzieć podczas tego panelu.

Eksperci z branży podzielą się wiedzą na temat największych trendów konsumenckich tego sezonu, ich wpływie na obsługę klienta i sprzedaż, a także różnych sposobach na wdrażanie w obiektach rekreacyjnych nowych rozwiązań. Nie zabraknie również dyskusji na temat skutecznej komunikacji z klientami i radzeniu sobie z wyzwaniami związanymi z COVID-19.

 

Ebooki i materiały dodatkowe

Klienci zagraniczni są nieodłączną częścią branży turystycznej i rozrywkowej. Ich liczba sięga setek tysięcy, a nawet milionów, w zależności, czy mowa o turystów czy obcokrajowców mieszkających w Polsce. Właśnie dlatego tak ważnym jest przygotowanie atrakcji do obsługi osób, które nie posługują się językiem polskim, a także jak doprecyzować grupę docelową, którą są cudzoziemcy.

Podczas planowania działań marketingowych przedsiębiorcy często skupiają się jedynie na swojej stałej ofercie. Nie można jednak zapominać o wielu okazjach tematycznych oraz różnego rodzaju świętach, którymi wypełniony jest kalendarz. Takie wydarzenia są doskonałą okazją do zdobycia lojalności swoich klientów i przekonania do zakupu tych potencjalnych. A co za tym idzie? Dzięki okazjom i sezonowym promocjom możesz skutecznie zwiększyć sprzedaż w swoim obiekcie na przestrzeni całego roku.

W raporcie analizujemy ruch SEO oraz obecność w mediach społecznościowych blisko 750 obiektów z branży muzealnej. Pod uwagę wzięliśmy muzea publiczne i prywatne oraz centra nauki, posiadające stronę internetową. Lista zawiera obiekty, które znalazły się na najwyższych pozycjach w wynikach organicznych w wyszukiwarce Google. Dane były zbierane i weryfikowane w okresie od października do listopada 2021 roku.

W nawiązaniu do raportu branżowego „Jak polskie muzea dbają o widoczność w sieci?” przygotowaliśmy streszczenie w wygodnej i zgrabnej formie. Informacje są pozyskane na podstawie przebadania opinii i danych aż 744 instytucji z branży muzealnej. Znajdziesz tu porady dotyczące widoczności w sieci i działań marketingowych ekspertów branży.

Black Friday czy Black Week to najbardziej znane święto zakupowe w ciągu całego roku, które w naszych czasach jest obchodzone na całym świecie. Nie omija ono też branżę turystyczną i rozrywkową. Szykujesz kampanię z okazji Black Friday? Pobierz Checklistę i upewnij się, że nie umknął Ci żaden szczegół!

W raporcie wyniki analizy ruch SEO oraz obecność w social mediach prawie 1000 firm branży turystycznej. Pod uwagę wzięliśmy firmy, które oferują atrakcje popularne w okresie jesienno-zimowym oraz posiadają stronę internetową. Lista zawiera firmy, które znalazły się na najwyższych pozycjach w wynikach organicznych w wyszukiwarce Google. Dane były zbierane i weryfikowane w okresie od sierpnia do września 2021 roku.

Dobór kanałów do komunikacji z klientami i tworzenie treści, które okażą się wartościowe to spore wyzwanie. Działania w sieci często nie przynoszą oczekiwanych rezultatów. Pozostaje zatem pytanie – co robić? Zobacz, co możesz zrobić, by Twoje działania były bardziej skuteczne. Eksperci dzielą się wiedzą, na co zwracają uwagę publikując materiały w sieci, jakie działania pomagają im zdobywać fanów w Internecie, skąd czerpać inspiracje i co robić, by publikowane treści wzbudzały zaangażowanie.

Wypełnij formularz
i uzyskaj dostęp do wszystkich naszych materiałów

Partnerzy merytoryczni

Arrow-up