By uzyskać informacje na temat transakcji oraz środków powiązanych ze sprzedażą internetową możesz skorzystać z opcji generowania raportów, która znajduje się w Panelu Sprzedaży.
Wejdź w zakładkę SPRZEDANE. Do wyboru masz m.in.:
- raporty dla firmy;
- raporty dla obiektu.
Raporty dla obiektu
Pierwsza kategoria raportów – raporty dla obiektu, obejmuje:
- użycia wejściówek,
- wejściówki sprzedane na dany dzień,
- wejściówki aktywne,
- wejściówki przeterminowane,
- podsumowanie wejściówek sprzedanych dla danego okresu realizacji,
- sprzedaż wybranej usługi,
- użycia wejściówek dla danej usługi,
- wejściówki sprzedane w danym okresie dla wybranej usługi.
Wygenerowany raport będzie odnosił się wówczas do wybranego obiektu, dlatego jeśli posiadasz więcej niż jeden obiekt, będą to informacje dotyczące tylko jednego z nich.
Po wybraniu przycisku WYGENERUJ informacje zostaną wysłane na adres e-mail przypisany do konta.
Raporty dla firmy
Druga kategoria raportów, czyli raporty dla firmy, dają możliwość uzyskania informacji na temat:
- wejściówek sprzedanych w danym okresie,
- zbiorczego podsumowania wejściówek sprzedanych w danym okresie,
- wejściówek przeterminowanych,
- podsumowania do rozliczeń z partnerami,
- zgód marketingowych,
- prowizji za wejściówki,
- podsumowania prowizji na wejściówki,
- wypłat z salda.
Podobnie jak w przypadku pierwszej kategorii raportów, po wybraniu przycisku WYGENERUJ raport zostanie wysłany na adres e-mail przypisany do konta.
Jeśli potrzebujesz pomocy z organizacją danych, nie wiesz jak otworzyć plik bez programu Excel lub chcesz zapisać go jako PDF – koniecznie zobacz nasz artykuł na temat Organizacji danych z raportów.