Czytasz
Podstawowe informacje na temat raportów

Podstawowe informacje na temat raportów

4 maja 2020

By uzyskać informacje na temat transakcji oraz środków powiązanych ze sprzedażą internetową możesz skorzystać z opcji generowania raportów, która znajduje się w Panelu Sprzedaży.

Wejdź w zakładkę SPRZEDANE. Do wyboru masz m.in.:

  • raporty dla firmy;
  • raporty dla obiektu.

Raporty dla obiektu

Pierwsza kategoria raportów – raporty dla obiektu, obejmuje:

  • użycia wejściówek,
  • wejściówki sprzedane na dany dzień,
  • wejściówki aktywne,
  • wejściówki przeterminowane,
  • podsumowanie wejściówek sprzedanych dla danego okresu realizacji,
  • sprzedaż wybranej usługi,
  • użycia wejściówek dla danej usługi,
  • wejściówki sprzedane w danym okresie dla wybranej usługi.

Wygenerowany raport będzie odnosił się wówczas do wybranego obiektu, dlatego jeśli posiadasz więcej niż jeden obiekt, będą to informacje dotyczące tylko jednego z nich.

Po wybraniu przycisku WYGENERUJ informacje zostaną wysłane na adres e-mail przypisany do konta.

Raporty dla firmy

Druga kategoria raportów, czyli raporty dla firmy, dają możliwość uzyskania informacji na temat:

  • wejściówek sprzedanych w danym okresie,
  • zbiorczego podsumowania wejściówek sprzedanych w danym okresie,
  • wejściówek przeterminowanych,
  • podsumowania do rozliczeń z partnerami,
  • zgód marketingowych,
  • prowizji za wejściówki,
  • podsumowania prowizji na wejściówki,
  • wypłat z salda.

Podobnie jak w przypadku pierwszej kategorii raportów, po wybraniu przycisku WYGENERUJ raport zostanie wysłany na adres e-mail przypisany do konta.

Jeśli potrzebujesz pomocy z organizacją danych, nie wiesz jak otworzyć plik bez programu Excel lub chcesz zapisać go jako PDF – koniecznie zobacz nasz artykuł na temat Organizacji danych z raportów.

Did you find this article helpful?
2 out of 2 found this helpful
Arrow-up