Krok 1
Po zalogowaniu na prywatne konto na Facebooku przejdź na stronę Twojej atrakcji, po czym automatycznie zostanie załadowany widok administracyjny strony.
Pod zdjęciem tła, po prawej stronie od nazwy i zdjęcia profilowego znajduje się przycisk “+ Dodaj przycisk”. Kliknij w niego.
Krok 2
Wybierz ostatni punkt z wyświetlonej listy, czyli “Kup w witrynie”.
Krok 3
W okienku, które się wyświetli wystarczy podać link do strony. Im krótsza jest ścieżka sprzedaży, tym więcej klientów decyduje się na zakup, dlatego najlepiej jeśli podasz tu link bezpośrednio do podstrony, na której jest umieszczony element sprzedażowy z biletami.
Krok 4
Kliknij “Zapisz” – i tyle. Od teraz profil Twojej atrakcji ma bezpośredni wpływ na sprzedaż w obiekcie.
Mając aktywnie prowadzony fanpage z zaangażowanymi użytkownikami, jesteś w stanie przekształcać ich w klientów.