Za pomocą Droplabs można nie tylko sprzedawać bilety do atrakcji turystycznych. System zawiera także wiele komponentów, dzięki którym można usprawnić obsługę klienta, czy też kontrolę dostępu do atrakcji.
Jakie są dostępne sposoby na logowanie wykorzystania biletów w Droplabs?
Umożliwiamy realizację kontroli dostępu na wiele sposobów, przez co każda atrakcja, w zależności od obłożenia, może wybrać odpowiednią dla siebie metodę:
- przez moduł “Kontrola dostępu”:
- kamera,
- skaner,
- wyszukiwarka,
- poprzez aplikację “Drop-Terminal” na urządzenia z systemem Android,
- przez moduł “Obsługa klienta”,
- przy użyciu dostępnych integracji poprzez API.
Czy są one dostępne dla wszystkich?
W przypadku rozwiązań do kontroli dostępu realizowanych z poziomu Panelu Droplabs, administrator może wygodnie precyzować poziom uprawnień każdego z użytkowników. Podobnie jest z dostępem do aplikacji “Drop-Terminal”. Szczegóły dotyczące uprawnień użytkowników w Panelu Droplabs znajdziesz na https://droplabs.pl/baza-wiedzy/zarzadzanie-kontami-uzytkownikow/.
Warto jednak zaznaczyć, że jeśli zdecydujesz się na opracowanie systemu kontroli dostępu przy użyciu dostępnych integracji, kwestia uprawnień pozostaje po Twojej stronie wspólnie z dostawcą sprzętu (np. bramki, kołowrotki, opaskomaty etc.), który zostanie połączony z systemem Droplabs.
Ile kosztuje dostęp do narzędzi do kontroli dostępu?
Narzędzia do logowania wykorzystania wejściówek są dostępne w kilku odmianach, dlatego też nie wszystkie z nich są dostępne w każdym z pakietów cenowych. Jeśli jeszcze nie sprzedajesz z Droplabs, zachęcamy do sprawdzenia szczegółów w aktualnym cenniku na stronie https://droplabs.pl/cennik/ lub kontakcie mailowym na [email protected]. Jeśli jesteś już klientem Droplabs – napisz na [email protected], aby sprawdzić dokładnie warunki Twojej umowy w tej kwestii.