Niektórzy klienci, decydując się na zakup usług w Internecie – oprócz potwierdzenia płatności – potrzebują także faktury. Na podstawie danych zgromadzonych w Droplabs jest to niewielki odsetek – mniej niż 1% klientów zwraca się do sklepu internetowego z prośbą o wystawienie faktury za zakup.
W związku z tak małą liczbą próśb o wystawienie faktury oraz dążeniem do jak najprostszego wyglądu panelu, w systemie Droplabs podczas zakupów nie wyświetla się okienko z danymi do faktury. Nie oznacza to jednak, że klient faktury nie może dostać.
Na wejściówce, którą klient otrzymuje mailem po dokonaniu zakupu, znajduje się link, generujący szablon wiadomości e-mail z prośbą o wystawienie faktury. Klient uzupełnia w nim tylko dane i wysyła wiadomość. Prośba zostaje przetworzona przez system Droplabs i trafia do obiektu, w którym klient dokonał zakupu wraz z wszelkimi informacjami koniecznymi do wystawienia i wysłania faktury w sposób elektroniczny.
Przykładowy mail z prośbą o fakturę
Informacja z potwierdzeniem otrzymania prośby o wystawienie faktury
Dane do faktury jako nieodłączny element procesu zakupowego
W wyjątkowych sytuacjach, jeśli Twoja oferta skierowana jest do klientów biznesowych i spodziewasz się, że wielu z nich będzie potrzebować faktury, możesz skonfigurować swój sklep tak, aby okienko z danymi do faktury było nieodłączną częścią procesu zakupowego.
Jak skonfigurować system?
- Zaloguj się do panelu klienta Droplabs i przejdź do edycji usługi
- Otwórz opcję Formularz zakupu. Na ekranie pojawi się okienko, w którym dokładnie możesz określić pytanie o dane do faktury.
[!] Jeśli nie widzisz tej sekcji to oznacza, że jest ona ukryta. Aby ją rozwinąć, kliknij w przycisk pokaż więcej ustawień.
I gotowe! Jak widzisz, panel Droplabs możesz dostosowywać do swoich oczekiwań i potrzeb. Ustal, która wersja jest dla Ciebie najbardziej odpowiednia i do dzieła!