Przygotowaliśmy dla Was zestawienie najciekawszych akcji przeprowadzonych przez naszych klientów. Zachęcamy do czerpania inspiracji i szukania własnych sposób na zaprezentowanie oferty.
Otwarcie obiektów
Kiedy zaczęły pojawiać się pierwsze informacje dotyczące luzowania obostrzeń – wszyscy odetchnęliśmy z ulgą. Z niecierpliwością wyczekiwaliśmy powrotu naszych klientów i z dużą radością obserwowaliśmy Wasze działania. Wielu naszych klientów zaczęło intensywnie działać, by poinformować o swoim powrocie.
Czemu w obecnych warto postawić na sprzedaż online pisaliśmy już tutaj. Przypominamy jednak, że warto postawić na rozwiązanie, które może uchronić nas od ryzyka – czyli zakup wejściówek za pośrednictwem sklepu internetowego. Zauważyliśmy wiele ofert, które sprawiły, że chętnie odwiedzaliśmy sklep internetowy naszych klientów. Oto kilka z nich.
Szczególnie przypadł nam do gustu pomysł Aquaparku Reda, który w zabawny sposób przedstawia powrót Aqusia – maskotki aquaparku. W tym celu wykorzystuje popularną aplikację TikTok.
@aquaparkreda Aquś wraca do Aquaparku!💙💦🌴##dlaciebie ##aquaparkreda ##foryou ##weekend
♬ Back To You – From 13 Reasons Why – Season 2 Soundtrack – Selena Gomez
Naszą uwagę przykuło także działanie Parku Rozrywki Rabkoland, który na swoim Instagramie stworzył wyróżnioną relację. Znajdziemy w niej wszystkie najważniejsze informacje związane z działalnością obiektu na nowych zasadach – limitem osób, higieną oraz sprzedażą wejściówek. Szczególnie zachęcamy do promowania zakupu biletów online, czyli najbezpieczniejszej i najwygodniejszej opcji – tak jak zrobił to na swojej relacji Rabkoland.
Ciekawym pomysłem wydało nam się także działanie Aquaparku Sopot, który z kolei zdecydował się na stworzenia wydarzenia na Facebooku. W ten sposób zgromadził wszystkie najważniejsze informacje w jednym miejscu, jednocześnie angażując swoich klientów do wspólnego wyczekiwania otwarcia. W wydarzeniu umieścił m.in. zasady korzystania z obiektu, a także informacje na temat możliwości zakupu wejściówek przez stronę internetową.
Park Wodny, który bezpośrednio promuje ofertę znajdującą się w sklepie internetowym to dla nas strzał w dziesiątkę! Link zawarty w poście przekieruje klienta bezpośrednio do oferty, może bezpiecznie dokonywać zakupów.
Atrakcyjna oferta
Mieliśmy okazję obserwować również liczne działania, które bezpośrednio zachęcały do skorzystania z oferty sklepu internetowego. Często wiązało się to z atrakcyjnymi rabatami.
Tutaj naszą uwagę zwróciła oferta Parku Miniatur, która przyciąga wzrok i zachęca do kupowania biletów online.
Oferta Aqua Parku Zakopane sprawiła, że szybko znaleźliśmy się w sklepie internetowym. W kreatywny i bardzo zachęcający sposób przedstawione zostały nowości, które po kliknięciu w obrazek przekierowywały użytkownika prosto do oferty sklepu internetowego.
Rozpoczęcie wakacji
Zaczynamy wakacje, więc nie mogliśmy zapomnieć o ofertach, które zostały przygotowane specjalnie na ten czas.
Aquapark Reda umieścił na swojej stronie oraz Facebooku informacje o wakacyjnych biletach. Dodatkowo oferta w sklepie internetowym została przygotowana specjalnie na tę okazję.
Specjalną ofertę dla swoich klientów przygotował również Park Rozrywki i Miniatur Sabat Krajno, który z okazji zakończenia roku szkolnego oferuje bilety ulgowe w promocyjnej cenie.
Zdecydowanie gotowy na wakacje jest także Rabkoland. Na swoim Facebooku zamieścił już informacje o możliwości spędzenia wakacji w obiekcie, o godzinach otwarcia oraz możliwości kupowania biletów online.
Zwróciliśmy szczególną uwagę również na działania Toru Kartingowy Sadkarting Białystok. Zorganizował bowiem akcję, w której nagradza uczniów zdających do następnej klasy rabatem wysokości 10%!
To tylko kilka z przykładów działań, które mieliśmy okazję obserwować w ostatnim czasie. Nie przygotowałeś jeszcze wakacyjnej oferty, a może dopiero planujesz otwarcie obiektu? Nic straconego! Zachęcamy do podejmowania działań, organizowania kreatywnych akcji i promowania swojej oferty online!