Czytasz
Dodatkowe powiadomienie mailowe dla wybranej usługi

Dodatkowe powiadomienie mailowe dla wybranej usługi

6 kwietnia 2020

Jeśli istnieje taka potrzeba, możesz ustawić dedykowany adres e-mail, na który będą przychodziły powiadomienia dotyczące sprzedaży konkretnej usługi. Jeśli wcześniej deklarowałeś w ustawieniach chęć otrzymywania automatycznego maila po każdej sprzedaży (taką jak na obrazku poniżej), a teraz chciałbyś, by powiadomienia o sprzedaży przychodziły również na dedykowany adres – wystarczy, że uzupełnisz go według poniższej instrukcji. Poniższa instrukcja może okazać się przydatna również jeśli chciałbyś otrzymywać powiadomienia o sprzedaży dotyczące tylko i wyłącznie jednej usługi.

1. Dodatkowy adres e-mail dla wybranej usługi możesz ustawić tworząc lub edytując usługę w swoim Panelu.

Jeśli chcesz dodać adres e-mail dla istniejącej już usługi, kliknij przycisk Edytuj usługę.

2. Przejdź do opcji 11 – Dodatkowe powiadomienie.

Uzupełnij adres e-mail, na który mają przychodzić powiadomienia dotyczącej sprzedaży lub zwrotu tej usługi, a następnie zapisz nowe ustawienia.

Jeśli nie widzisz tej opcji, kliknij Pokaż więcej ustawień, znajdującą się w prawym dolnym rogu.

Po zakupieniu wejściówki przez klienta otrzymasz mailowe potwierdzenie. Dodatkowo dzięki integracji Droplabs z kalendarzami takimi jak m.in. Google Calendar, jednym kliknięciem możesz dodać termin wykupiony przez klienta do swojego kalendarza.

To rozwiązanie da Ci nie tylko wygodę, ale i pewność, że nie przegapisz żadnego terminu.

Did you find this article helpful?
0 out of 0 found this helpful

Jeśli masz jakieś pytania lub coś jest dla Ciebie niejasne, napisz na [email protected] lub skonsultuj się ze swoim opiekunem sprzedaży. Pomożemy!

Jeśli jeszcze nie sprzedajesz online ale chcesz to zmienić, napisz na [email protected]. Chętnie porozmawiamy o możliwościach współpracy!

Powiązane artykuły

Arrow-up