[Webinar 06.10 godz. 11:00] Sprzedaż i obsługa wejść grupowych: Perspektywa branży rekreacyjnej
Promocja Black Friday - Sprzedaż online przez 6 miesięcy całkowicie za darmo!
Raport branżowy "Jak polskie atrakcje dbają o widoczność w sieci?"
Czytasz
Dostarczanie zamówienia do klienta przez partnera B2B

Dostarczanie zamówienia do klienta przez partnera B2B

11 marca 2020

W przypadku, kiedy chcesz umożliwić klientowi zakup biletu od swojego partnera biznesowego (np. współpracującego hotelu, pensjonatu, biura podróży), możesz to w łatwy sposób zrobić korzystając z poniższej instrukcji.

1. W Panelu Zakupów wybierz opcję Kupowanie.

2. Wybierz usługi, które chcesz zakupić dla klienta. Dodaj je do koszyka, a następnie kliknij przycisk Przejdź do koszyka.

3. Zapoznaj się z warunkami i dokończ transakcję.

4. Możesz dostarczyć klientowi potwierdzenie wraz z wejściówką na kilka sposobów:

  • pobierając je, drukując i wręczając klientowi osobiście,
  • przekierowując otrzymany e-mail do klienta,
  • szybko i wygodnie, wysyłając wejściówkę bezpośrednio na adres e-mail klienta.

Wybierając opcję Prześlij e-mail na adres klienta ważne jest, by zapoznać klienta z warunkami przetwarzania jego danych osobowych. Formularz zgody wraz z Klauzulą informacyjną znajdziesz tutaj lub klikając w link znajdujący się pod adresem e-mail.

Po uzupełnieniu adresu e-mail klienta, zatwierdzeniu jego zgody oraz zapoznaniu się klienta z klauzulą informacyjną, naciśnij przycisk Prześlij e-mail na adres klienta.

Wówczas klient mailowo otrzyma wiadomość zawierającą wejściówkę, którą może samodzielnie wydrukować, zapisać na telefonie lub dodać do Apple Wallet.

Did you find this article helpful?
0 out of 0 found this helpful

Jeśli masz jakieś pytania lub coś jest dla Ciebie niejasne, napisz na [email protected] lub skonsultuj się ze swoim opiekunem sprzedaży. Pomożemy!

Jeśli jeszcze nie sprzedajesz online ale chcesz to zmienić, napisz na [email protected]. Chętnie porozmawiamy o możliwościach współpracy!

Powiązane artykuły

Arrow-up