Czytasz
Ustawienie by zbierać numer telefonu klienta tylko dla konkretnej usługi

Ustawienie by zbierać numer telefonu klienta tylko dla konkretnej usługi

25 lutego 2020

Jeśli dla sprzedawanej usługi, konieczne jest zebranie od klienta jego numeru telefonu podczas zakupu (np. na wypadek sytuacji losowej i odwołania wydarzenia), wystarczy, że zaznaczysz odpowiednią opcję w formularzu dodawania/edycji usługi:

Dzięki temu, jeśli w koszyku zakupowym klienta znajdzie się chodź jedna sztuka tej usługi, klient będzie miał obowiązek podania kontaktowego numeru telefonu, a Ty znajdziesz ten numer w raportach sprzedaży, raporcie zarezerwowanych miejsc na dany dzień oraz w mailach informujących o dokonaniu sprzedaży.

zaktualizowany numer telefonu

Informacja dla klientów, którzy korzystali uprzednio z ustawienia globalnego, które sprawiało, że dla każdej usługi automatycznie system wymagał podania numeru telefonu:

  • dla wszystkich usług dodanych przed 24.02.2020, automatycznie zostało włączone ustawienie wymagania podania numeru telefonu per usługa,
  • jeśli dla nowo dodawanej usługi konieczne jest zbieranie numeru telefonu, należy samodzielnie włączać dla tej usługi opcje wskazaną na początku tego artykułu.

Skąd ta zmiana?

  • wielu klientów potrzebowało zbierać numer telefonu tylko dla wybranych usług,
  • RODO wymaga by zbierać tylko te dane, które są naprawdę konieczne, stąd przeniesienie ustawienia globalnego na ustawienie per usługa.

Did you find this article helpful?
0 out of 0 found this helpful

Jeśli masz jakieś pytania lub coś jest dla Ciebie niejasne, napisz na [email protected] lub skonsultuj się ze swoim opiekunem sprzedaży. Pomożemy!

Jeśli jeszcze nie sprzedajesz online ale chcesz to zmienić, napisz na [email protected]. Chętnie porozmawiamy o możliwościach współpracy!

Powiązane artykuły

Arrow-up