[Webinar 06.10 godz. 11:00] Sprzedaż i obsługa wejść grupowych: Perspektywa branży rekreacyjnej
Promocja Black Friday - Sprzedaż online przez 6 miesięcy całkowicie za darmo!
Raport branżowy "Jak polskie atrakcje dbają o widoczność w sieci?"
Czytasz
Dodatkowe pytania podczas zakupu

Dodatkowe pytania podczas zakupu

22 kwietnia 2020

W celu zarządzania pytaniami dla poszczególnych obiektów:

1. Należy zalogować się w panelu sprzedaży i wybrać spośród zakładek ROZSZERZENIA>Pytania w formularzu zakupu

2. W celu dodania pytań wybieramy opcję „DODAJ”

3. Należy wypełnić treść pytania oraz opcjonalnie dodatkowe instrukcję dla klienta, dokonującego zamówienia. W konfiguracji mamy do wyboru zaznaczenie opcji, aby odpowiedź była wymagana oraz czy chcemy, aby pytanie odnosiło się do wszystkich sztuk, a nie do każdej zamówionej sztuki usługi z osobna.

Istnieje także możliwość wskazania, czy odpowiedzi mają być tekstowe czy jednokrotnego wyboru. Pierwsza opcja wymaga od klienta samodzielnego wpisania odpowiedzi. W przypadku drugiej opcji, ograniczamy wybór klienta do wymienionych przez obiekt możliwych odpowiedzi np. „tak” i „nie”, wówczas musi jedynie zaznaczyć wybraną przez siebie opcję.


Przykład 1:

Klient jest zainteresowany skorzystaniem wraz z dwójką znajomych z usługi jaką jest przejazd na torze gokartowym. Dwie z trzech osób korzystały już nie raz z usług w obiekcie i posiadają kartę kierowcy.

Aby stworzyć pytanie, dzięki któremu klient dostarczy nam numery kart kierowcy należy przykładowo ustawić w treści pytania „Podaj numer karty kierowcy”. Opcja „Wymagana odpowiedź klienta” pozostaje niezaznaczona, ponieważ nie każdy zamawiający wcześniej wymienioną kartę posiada. Co ważne: należy pozostawić pole „Wyświetl jedno pytanie niezależnie od liczby sztuk usługi w koszyku” puste.

W wypadku takiej konfiguracji, klient, dokonując zamówienia w postaci 3 usług „Bilet wstępu gokart”, zostanie trzykrotnie zapytany o numer karty kierowcy, mając możliwość podania jej numeru przez osoby taką posiadających.


Przykład 2:

Będąc przykładowo organizatorem wycieczek, możemy skorzystać z opcji zarządzania pytaniami ułatwiając sobie odbiór uczestników. Zakładając, że odbieramy rodzinę, która wykupiła 4 miejsca na wycieczce, możemy ustawić zapytanie o miejsce odbioru przez kierowcę. Jak widać poniżej, należy wpisać pytanie, zaznaczyć wymóg odpowiedzi przez klienta oraz zaznaczyć opcję wyświetlania jako jedno pytanie niezależnie od liczby sztuk usługi w koszyku

Pytania Droplabs

Jak widać poniżej. Klient będzie zobowiązany podać adres jednokrotnie mimo rezerwacji 4 miejsc.

Did you find this article helpful?
2 out of 2 found this helpful

Jeśli masz jakieś pytania lub coś jest dla Ciebie niejasne, napisz na [email protected] lub skonsultuj się ze swoim opiekunem sprzedaży. Pomożemy!

Jeśli jeszcze nie sprzedajesz online ale chcesz to zmienić, napisz na [email protected]. Chętnie porozmawiamy o możliwościach współpracy!

Powiązane artykuły

Arrow-up