Maile wysyłane wysyłane na odpowiedni adres podany przez klienta – są brandowane odpowiednio dla obiektu, z którego pochodzi zamówienie. Dzięki temu klient łatwo znajdzie maila z zamówieniem, a sama treść jest przejrzysta.
W treści maila znajdziemy między innymi takie informacje jak: numer zamówienia, dzień i godzina zakupów, cena oraz oczywiście zakupiony karnet/bilet/voucher. Wygląd i treści znajdujące się na wcześniej wspomnianych możemy z kolei dowolnie zmieniać na potrzeby usługi. Więcej o tej możliwości można przeczytać pod tym linkiem.
Przykładowy mail wygląda w następujący sposób:
![Dziękujemy za zakup](https://droplabs.pl/wp-content/uploads/2020/02/Zrzut-ekranu-2019-12-9-o-13.15.46.png)
![Dziękujemy za zakup](https://droplabs.pl/wp-content/uploads/2020/02/Zrzut-ekranu-2019-12-9-o-13.15.46.png)
Ponadto jeśli klient dokonuje zakupów internetowych w angielskiej wersji języcznej sklepu, wiadomość z zamówieniem także otrzyma w tym właśnie języku.
Tak jak poniżej:
![Thank you for your reservation](https://droplabs.pl/wp-content/uploads/2020/02/Zrzut-ekranu-2019-12-9-o-12.59.24.png)
![Thank you for your reservation](https://droplabs.pl/wp-content/uploads/2020/02/Zrzut-ekranu-2019-12-9-o-12.59.24.png)
Pamiętajmy o możliwości dodania biletów do Apple Wallet. Więcej o możliwości integracji twojego sklepu internetowego z Apple Wallet możesz przeczytać tutaj.