Czytasz
Wygląd maili z zamówieniem klienta

Wygląd maili z zamówieniem klienta

17 lutego 2020

Maile wysyłane wysyłane na odpowiedni adres podany przez klienta – są brandowane odpowiednio dla obiektu, z którego pochodzi zamówienie. Dzięki temu klient łatwo znajdzie maila z zamówieniem, a sama treść jest przejrzysta.

W treści maila znajdziemy między innymi takie informacje jak: numer zamówienia, dzień i godzina zakupów, cena oraz oczywiście zakupiony karnet/bilet/voucher. Wygląd i treści znajdujące się na wcześniej wspomnianych możemy z kolei dowolnie zmieniać na potrzeby usługi. Więcej o tej możliwości można przeczytać pod tym linkiem.

Przykładowy mail wygląda w następujący sposób:

Dziękujemy za zakup

Ponadto jeśli klient dokonuje zakupów internetowych w angielskiej wersji języcznej sklepu, wiadomość z zamówieniem także otrzyma w tym właśnie języku.
Tak jak poniżej:

Thank you for your reservation

Pamiętajmy o możliwości dodania biletów do Apple Wallet. Więcej o możliwości integracji twojego sklepu internetowego z Apple Wallet możesz przeczytać tutaj.

Did you find this article helpful?
0 out of 0 found this helpful

Jeśli masz jakieś pytania lub coś jest dla Ciebie niejasne, napisz na [email protected] lub skonsultuj się ze swoim opiekunem sprzedaży. Pomożemy!

Jeśli jeszcze nie sprzedajesz online ale chcesz to zmienić, napisz na [email protected]. Chętnie porozmawiamy o możliwościach współpracy!

Powiązane artykuły

Arrow-up