Czytasz
Poszerz ofertę, zwiększ zyski – usługi uzupełnione o dodatki

Poszerz ofertę, zwiększ zyski – usługi uzupełnione o dodatki

17 czerwca 2020

Wiele branż mierzy się z problemem efektywnej sprzedaży dodatków w ramach konkretnej usługi. Nie są to bezpośrednio osobne oferty, lecz nieobowiązkowe, poszerzające wspomnianą atrakcję o akcesoria, usługę lub serwis. Zabieg oferowania opcjonalnych dodatków to często źródło ekstra przychodu dla obiektu. W jaki sposób zawrzeć je w ofercie i jak robić to skutecznie? Na pomoc przychodzi online.


Sprzedaż dodatków na przykładzie parku wodnego

Obecna na wakacjach rodzina, dowiedziała się o możliwości odwiedzenia znanego w regionie parku rozrywki. Kompleks cieszy się niemałą popularnością wśród turystów, w wyniku czego rodzina postanowiła zakupić bilety online. Przy zakupie wejściówek okazało się, że istnieje możliwość zakupu dodatków, z czego zainteresowani skorzystali.

Jeszcze tego samego dnia już w momencie pojawienia się na miejscu rodzina nie musiała martwić się o miejsce parkingowe. Postój na parkingu oraz odpowiednia opłata zostały uwzględnione w zamówieniu w formie dodatku.

Klienci nie spodziewali się odwiedzać parku rozrywki podczas wycieczki, jednak dzięki dokupionej opcji ręcznika, turyści otrzymali go wraz z identyfikatorem. Ten na pewno sie przyda korzystając z atrakcji jaką jest water coaster. Po dłuższym czasie turyści zdecydowali się skorzystać także z usługi restauracji, która znajduje się na terenie parku. Zakupiony wcześniej dodatek w formie posiłku dnia został uwzględniony na otrzymanych identyfikatorach podczas zakupu dodatku.

Stworzona w ten sposób oferta dodatków do usługi nie tylko stała się atrakcyjniejsza dla rodziny, która postanowiła spontanicznie odwiedzić park rozrywki. Skorzystał także sam obiekt, który korzystając z Droplabs usunął problem kolejek i późniejszego rozliczania klientów z usług, a także zwiększył swój gwarantowany dochód.

Sprzedaż dodatków w praktyce

Powyższa historia to tylko przykład w jaki sposób opcjonalne pakiety przydają się w codziennej sprzedaży. Funkcja dodatków znajdzie zastosowanie niemal w każdej branży. Grupa znajomych wybierająca się do parku trampolin będzie w stanie od razu dokupić obowiązkowe skarpetki antypoślizgowe razem z biletem wstępu.

Osoba, która po raz pierwszy odwiedza tor kartingowy zakupi online odpowiednią kominiarkę oraz zapłaci za kartę członkowską toru. Dzięki temu jeszcze szybciej będzie mogła rozpocząć szaleństwo na torze, a ty masz pewny, dodatkowy dochód.

Innymi przykładami zastosowania funkcji dodatków w sklepie Droplabs mogą być:

  • Quady:
    • Dodatkowa trasa OFF Road
    • Ubezpieczenie kierowcy
    • Strój ochronny
    • Kask
    • Transfer na miejsce
  • Muzea:
    • Pamiątka
    • Album
    • Audio-przewodnik
  • Parki rozrywki:
    • Posiłek w punkcie gastronomicznym
    • Przewodnik
    • Miejsce Parkingowe
    • Pamiątkowe zdjęcie
  • Paintball:
    • Skafander do paintballa
    • Dodatkowe kulki
    • Sesja fotograficzna
  • Park linowy:
    • Uprząż
    • Kask
    • Instruktor trasy

A także wiele, wiele więcej! Tylko od Ciebie zależy jakie dodatki postanowisz uwzględnić w swoim obiekcie.

Sprzedawaj dodatki dzięki Droplabs

Droplabs to narzędzie, dzięki któremu bez żadnego problemu dodasz do swojej oferty opcję wyboru dodatków do usługi. Wystarczy zalogować się w panelu sprzedaży sklepu. Na górze strony znajdziesz zakładkę „ROZSZERZENIA”. To w tym miejscu możesz w poręczny sposób zarządzać wszystkimi dodatkami w Twoim obiekcie. Ustawisz tu odpowiednią cenę, stawkę VAT czy wybierzesz usługi i ich warianty, których dotyczą dodatki.


Ty także możesz zwiększyć zyski i zacząć sprzedawać dodatki dzięki Droplabs. Odwiedź nasz fanpage aby być na bieżąco! Jeśli wciąż się wahasz – pamiętaj, że masz możliwość przetestowania zamówień online podczas darmowego okresu próbnego! 

Powiązane artykuły

10 grudnia 2020

Jak przygotować świąteczną ofertę?

29 kwietnia 2019

10 sposobów, dzięki którym klienci Droplabs biją swoje rekordy sprzedaży

bilety na lodowisko
16 grudnia 2020

Lodowisko w Internecie. Jak sprzedawać bilety online?

Arrow-up