Czytasz
Twórz elastycznie cenniki w systemie Droplabs

Twórz elastycznie cenniki w systemie Droplabs

29 września 2022

Chcemy przedstawić nową odsłonę systemu definiowania cen. Poznaj zalety nowych cenników, a także przykłady ich zastosowania.

Wcześniej

Jeśli choćby raz miałeś okazję tworzyć lub edytować bilety w Panelu Droplabs, to ten widok jest Ci znany:

Stary wygląd systemu definiowania cenników w Droplabs

Mogłeś zdefiniować cenę oraz od kiedy ona będzie aktualna. Po czym, dodajesz pozostałe interesujące Cię okresy.

Nowość w systemie

W nowej odsłonie możesz zdefiniować ceny szybciej i precyzyjniej, definiując zarówno w jakim okresie dokładnie ma obowiązywać cennik, a także w jakim zakresie dni:

  • cały tydzień,
  • od poniedziałku do piątku,
  • od piątku do niedzieli,
  • sobota i niedziela.

Każdy kolejny cennik, który definiujesz, tworzy wykluczenia w poprzednich, dzięki czemu można zapewnić, że wszystkie zakresy cenowe zostały uwzględnione.

Jak to działa w praktyce?

Zaprezentujemy ten system na przykładzie jednego z naszych klientów, który jako jeden z pierwszych już skorzystał z nowych cenników, aby zoptymalizować swoją ofertę.

Podgląd koszyka podczas zakupu biletów online do atrakcji turystycznej z Kielc – Basenów Tropikalnych.

Po dodaniu do koszyka biletu, w tym przypadku do strefy basenowej na 3 godziny dla dorosłych lub młodzieży, otwiera się przed odwiedzającym kalendarz z cenami w poszczególne dni. Jak widać, w październiku w Basenach Tropikalnych są 2 zakresy cenowe: od poniedziałku do czwartku oraz od piątku do niedzieli.

Do zdefiniowania w ten sposób cen biletów wystarczy dodać 2 cenniki z tym samym okresie ważności, czyli np. do końca jesieni – od 01.10.2022 do 30.11.2022:

  1. na cały tydzień lub od poniedziałku do piątku z ceną 75 zł,
  2. od piątku do niedzieli z ceną 85 zł.

I to wszystko!

W ten sposób będą wyglądać wyżej opisane ustawienia przy korzystaniu z nowych cenników w panelu Droplabs.

Masz pytania czy potrzebujesz wsparcia przy definiowaniu cennika? Napisz do nas na [email protected] – jesteśmy tu, aby Ci pomóc!

Powiązane artykuły

sposoby na bezplatne dotarcia do klienta
17 lutego 2021

5 sposobów na bezpłatne dotarcie do klientów

16 października 2020

Jak wykorzystać potencjał Black Friday do sprzedaży wejściówek w sklepie internetowym?

7 października 2020

Jak wygląda sprzedaż mobilna e-commerce?

Arrow-up