Czytasz
Wybór platformy do sprzedaży. Dlaczego warto wybrać Droplabs?

Wybór platformy do sprzedaży. Dlaczego warto wybrać Droplabs?

30 listopada 2020

Sprzedaż internetowa staje się coraz bardziej popularna, przez co nawet branże, które dotychczas nie działały w Internecie otwierają swoje sklepy online. Duży wpływ na zmianę rynku e-commerce ma pandemia.

W raporcie Polskiego Instytutu Ekonomicznego możemy przeczytać:
„W okresie wiosennych ograniczeń gospodarczych sprzedaż przez internet dla wielu firm okazała się jedynym dostępnym kanałem. Udział sprzedaży przez internet wzrósł gwałtownie z 5,6 proc. w styczniu i lutym 2020 r. do 8,1 proc. w marcu oraz 11,9 proc. w kwietniu. 11 500 sprzedawców przybyło na jednej z wiodących polskich platform e-commerce między styczniem a wrześniem 2020 r.”

Obecnie na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań, które umożliwiają rozpoczęcie sprzedaży internetowej. Zależnie od budżetu i potrzeb możemy skorzystać z mniej lub bardziej zaawansowanych narzędzi dedykowanych sprzedaży zarówno produktów, jak i usług.

Systemy zazwyczaj dedykowane są jednak sprzedaży produktów. W czasach, kiedy Internet stał się ważnym elementem komunikacji firm z otoczeniem, obiekty usługowe świadome są korzyści, jakie płyną z możliwości sprzedaży usług online. Niestety często uruchomienie takiej sprzedaży i jej koordynacja wydaje się dla właścicieli niełatwym zadaniem. Z tego powodu staramy się udowadniać, że nie musi być to trudne, a może dać Twojej firmie wiele realnych korzyści. 

Na co warto zwrócić uwagę poszukując platformy do sprzedaży internetowej? Dlaczego warto skorzystać z Systemu Droplabs?

Zakładanie sklepu i zarządzanie ofertą

Wiele obaw dotyczących sprzedaży internetowej wiąże się z samym zakładaniem sklepu. Jesteśmy tego świadomi, dlatego zadbaliśmy o to, żeby tworzenie sklepu w naszym systemie było intuicyjne i proste. Nie musisz zatem posiadać żadnej specjalistycznej wiedzy, by uruchomić sklep na swojej stronie. Wystarczy postępować zgodnie z podaną w systemie krótką instrukcją i wkleić podany kod na Twoją stronę internetową. Instalacja sklepu na stronie nie zajmie Ci więcej niż kilka minut. Jeśli nie posiadasz strony internetowej, pomożemy Ci umieścić ofertę na naszej domenie. W razie problemów – ze wszystkim Ci pomożemy. Masz też pełną kontrolę nad dodawaną do sklepu ofertą. Dokonując zmian w sklepie nie musisz zasięgać porady programisty czy informatyka.

Masz wątpliwości? Przeczytaj co do powiedzenia na ten temat mają nasi klienci – Historie naszych klientów.

Wygląd sklepu

Kolejnym aspektem, na który warto zwrócić uwagę jest wygląd sklepu. System Droplabs dedykowany jest dla branż takich jak parki rozrywki, muzea, parki wodne czy wycieczki. Z tego względu znacząco różni się od systemów oferujących sprzedaż produktów. Funkcje dostępne w sklepie oraz jego wygląd sprawiają, że jest w pełni dostosowany do efektywnej sprzedaży biletów, karnetów oraz voucherów. Sklepy w Systemie Droplabs są minimalistyczne i intuicyjne. Dodatkowo posiadają możliwość dostosowania wyglądu przycisku, który przekieruje do oferty czy kolorystyki sklepu.

Rozwój systemu i integracje z systemami zewnętrznymi

Wybierając system do sprzedaży internetowej warto wziąć pod uwagę rozwój systemu oraz integracje z zewnętrznymi systemami. Jeśli planujesz skorzystać z gotowego rozwiązania, upewnij się, że usługodawca dba o to, by system był stale rozwijany. W Droplabs przykładamy ogromną wagę do ulepszania i rozwoju systemu. Chcemy, by zakupy były jeszcze prostsze, a klienci bardziej zadowoleni. Z tego powodu, stale wprowadzamy ulepszenia biorąc pod uwagę potrzeby przedsiębiorców oraz najnowsze trendy. Dbamy też, by nasi klienci osiągali rekordowe wyniki sprzedaży i stale rozwijali swoje sklepy, dlatego regularnie dzielimy się z nimi wiedzą udostępniając wpisy na blogu oraz w bazie wiedzy. Wiemy też, jak ważne jest śledzenie działań w sklepie internetowym. Z tego względu sklepy oparte na systemie Droplabs mają możliwość z integracji z takimi narzędziami jak Google Analytics czy Facebook Piksel, a ponadto posiadają wbudowaną funkcję monitorowania systemu sprzedaży. O monitorowaniu sprzedaży pisaliśmy tutaj.

Masz pytania, a może chcesz uruchomić sprzedaż na swojej stronie internetowej? Zarejestruj się jeszcze dzisiaj lub napisz na [email protected].

Powiązane artykuły

19 października 2019

Jak tworzyć grafiki, które przyciągają, a nie straszą?

Arrow-up