Jeśli istnieje taka potrzeba, możesz ustawić dedykowany adres e-mail, na który będą przychodziły powiadomienia dotyczące sprzedaży konkretnej usługi. Jeśli wcześniej deklarowałeś w ustawieniach chęć otrzymywania automatycznego maila po każdej sprzedaży (taką jak na obrazku poniżej), a teraz chciałbyś, by powiadomienia o sprzedaży przychodziły również na dedykowany adres – wystarczy, że uzupełnisz go według poniższej instrukcji. Poniższa instrukcja może okazać się przydatna również jeśli chciałbyś otrzymywać powiadomienia o sprzedaży dotyczące tylko i wyłącznie jednej usługi.
1. Dodatkowy adres e-mail dla wybranej usługi możesz ustawić tworząc lub edytując usługę w swoim Panelu.
Jeśli chcesz dodać adres e-mail dla istniejącej już usługi, kliknij przycisk Edytuj usługę.
2. Przejdź do opcji 11 – Dodatkowe powiadomienie.
Uzupełnij adres e-mail, na który mają przychodzić powiadomienia dotyczącej sprzedaży lub zwrotu tej usługi, a następnie zapisz nowe ustawienia.
Jeśli nie widzisz tej opcji, kliknij Pokaż więcej ustawień, znajdującą się w prawym dolnym rogu.
Po zakupieniu wejściówki przez klienta otrzymasz mailowe potwierdzenie. Dodatkowo dzięki integracji Droplabs z kalendarzami takimi jak m.in. Google Calendar, jednym kliknięciem możesz dodać termin wykupiony przez klienta do swojego kalendarza.
To rozwiązanie da Ci nie tylko wygodę, ale i pewność, że nie przegapisz żadnego terminu.