Zacząć tu warto od podstaw, czyli kto pełni jaką dokładnie rolę w procesie sprzedaży biletów. Aby użytkownik mógł dokonać sprawnie zakupu online, potrzebna jest zgrana współpraca 3 podmiotów. Jednak na samym początku warto wspomnieć, że Droplabs oraz pośrednik płatności jedynie dostarczają narzędzia, które służą wsparciem dla atrakcji w całym procesie.
Atrakcja – właśnie Twoja firma jest podstawą całego procesu, gdyż to właśnie przez Twoją stronę internetową i profile w social mediach jest prowadzona sprzedaż, jesteś dostawcą usług, a także odpowiadasz pod kątem prawnym i księgowym za wszystkie dokonane transakcje. Twoja firma jest sprzedawcą biletów, przez co też obowiązek rozliczenia zgodnie z prawem należy do Ciebie.
System Droplabs jest narzędziem, które wspiera Twoją firmę podczas sprzedaży pod kątem technicznym. Poprzez nasz panel możesz stworzyć wygodnie ofertę biletów i voucherów, śledzić wykorzystanie wejściówek, a także pobierać raporty wykonanych przez system sprzedaży, które mogą pomóc Twojej księgowości w rozliczeniu.
Pośrednik płatności (np. Autopay S.A. – wcześniej Blue Media) jest niezbędnym elementem przy sprzedaży internetowej, gdyż to właśnie dzięki pośrednikowi płatności można zapewnić sprawny i przede wszystkim bezpieczny przepływ pieniędzy między użytkownikiem i Twoją atrakcją, za pomocą bramki płatniczej, którą udostępnia w ramach umowy.