Czytasz
Wyszukiwanie i przeglądanie zamówień

Wyszukiwanie i przeglądanie zamówień

5 marca 2020

W panelu Droplabs możesz w prosty sposób zarządzać sprzedanymi wejściówkami i je monitorować. Dzięki temu, że masz pełną kontrolę nad swoim sklepem online. Z łatwością samodzielnie sprawdzisz status płatności, zlecisz zwrot pieniędzy, zmienisz datę realizacji, wyślesz wejściówki ponownie lub oznaczysz je jako użyte.

1. Otwórz Panel klienta i przejdź do sekcji Sprzedane, a następnie Obsługa klienta .

2. Znajdź wejściówkę lub zamówienie, którego dotyczy zapytanie klienta. Możesz ją wyszukać po:

  • adresie e-mail,
  • nazwisku klienta,
  • numerze biletu (DROP/TID/…),
  • numerze zamówienia (DROP/PID/…),
  • identyfikatorze pośrednika płatności (np. WWYWDLX2), który klient może znaleźć na potwierdzeniu od pośrednika płatności lub w tytule transakcji na potwierdzeniu bankowym.

Pojawi się panel zarządzania wejściówkami, w którym możesz dokonywać zmian w odrębnie wybranego biletu, karnetu lub vouchera.

3. Po wybraniu opcji Więcej możesz zobaczyć szczegóły zamówienia. Pojawią się także dodatkowe funkcje związane z zarządzaniem wejściówką takie jak zlecenie zwrotu środków, możliwość zmiany adresu e-mail czy terminu realizacji wejściówki. W tym miejscu możesz sprawdzić szczegóły każdej z wejściówek, np. czy była już wykorzystana, kiedy została zakupiona, czy została zwrócona.

Jako Sprzedawca jesteś w pełni decyzyjny w sklepie internetowym. Jeśli istnieje taka potrzeba możesz bez problemu:

W razie jakichkolwiek pytań – pisz na [email protected] Pomożemy!

Did you find this article helpful?
1 out of 1 found this helpful

Jeśli masz jakieś pytania lub coś jest dla Ciebie niejasne, napisz na [email protected] lub skonsultuj się ze swoim opiekunem sprzedaży. Pomożemy!

Jeśli jeszcze nie sprzedajesz online ale chcesz to zmienić, napisz na [email protected]. Chętnie porozmawiamy o możliwościach współpracy!

Powiązane artykuły

Arrow-up