Na sukces sprzedaży internetowej składa się wiele czynników. Jednym z nich jest widoczność, a więc dostępność sklepu online znajdującego się na Twojej stronie internetowej. Im większa łatwość w dotarciu do sklepu internetowego, tym większa konwersja.
Z tego powodu warto poświęcić chwilę, by maksymalnie ułatwić użytkownikom dotracie do przygotowanej przez Ciebie oferty. Sklep powinien być oczywiście dodany jako element głównego Menu strony. Dodatkowo warto pomyśleć o „pływającym przycisku„, który łatwo i szybko przekieruje użytkowników do Twojego sklepu internetowego. Jak taki przycisk może wyglądać? Poniżej przykłady:
Jeśli prowadzisz sprzedaż przez sklep Droplabs, w panelu klienta możesz wygenerować pływający przycisk, zachęcający do zakupu oferty online, który będzie widoczny w każdej sekcji Twojej strony internetowej. Możesz wybrać przycisk w formie „bąbla” lub „zawieszki doklejonej do strony” i zdecydować, w którym miejscu ma być zlokalizowany. Dodatkowo sam wybierasz, które „wezwanie do działania” najlepiej zadziała na Twoich klientów. Do wyboru są m.in.
- KUP ONLINE!
- KUP BILET!
- KUP VOUCHER
- REZERWUJ ONLINE
- WYCIECZKI LOKALNE
- KUP SKIPASS
- KUP KURS
- SKLEP ONLINE
- ZAMÓW ONLINE
Masz także możliwość doboru kolor przycisku oraz koloru napisu, który znajduje się wewnątrz. Wszystko po to, aby ta funkcja pasowała do Twojej identyfikacji wizualnej i była spójnym, atrakcyjnym elementem strony internetowej. Kolor powinien być więc dobrze dobrany, tak by komponował się z resztą strony, z kolei napis na przycisku powinien być przede wszystkim czytelny, aby bez trudu zapoznać się z komunikatem.
Aby jak najbardziej ułatwić proces zakupowy, 99% sklepów internetowych tworzonych z Droplabs ma dodany pływający przycisk.
Jak dodać przycisk do strony internetowej? Instrukcję krok po kroku znajdziesz w naszej bazie wiedzy.
Czytaj więcej: