Czytasz
Przycisk zachęcający do zakupu w sklepie online

Przycisk zachęcający do zakupu w sklepie online

9 sierpnia 2019

Na sukces sprzedaży internetowej składa się wiele czynników. Jednym z nich jest widoczność, a więc dostępność sklepu online znajdującego się na Twojej stronie internetowej. Im większa łatwość w dotarciu do sklepu internetowego, tym większa konwersja.

Z tego powodu warto poświęcić chwilę, by maksymalnie ułatwić użytkownikom dotracie do przygotowanej przez Ciebie oferty. Sklep powinien być oczywiście dodany jako element głównego Menu strony. Dodatkowo warto pomyśleć o „pływającym przycisku„, który łatwo i szybko przekieruje użytkowników do Twojego sklepu internetowego. Jak taki przycisk może wyglądać? Poniżej przykłady:

Jeśli prowadzisz sprzedaż przez sklep Droplabs, w panelu klienta możesz wygenerować pływający przycisk, zachęcający do zakupu oferty online, który będzie widoczny w każdej sekcji Twojej strony internetowej. Możesz wybrać przycisk w formie „bąbla” lub „zawieszki doklejonej do strony” i zdecydować, w którym miejscu ma być zlokalizowany. Dodatkowo sam wybierasz, które „wezwanie do działania” najlepiej zadziała na Twoich klientów. Do wyboru są m.in.

  • KUP ONLINE!
  • KUP BILET!
  • KUP VOUCHER
  • REZERWUJ ONLINE
  • WYCIECZKI LOKALNE
  • KUP SKIPASS
  • KUP KURS
  • SKLEP ONLINE
  • ZAMÓW ONLINE

Masz także możliwość doboru kolor przycisku oraz koloru napisu, który znajduje się wewnątrz. Wszystko po to, aby ta funkcja pasowała do Twojej identyfikacji wizualnej i była spójnym, atrakcyjnym elementem strony internetowej. Kolor powinien być więc dobrze dobrany, tak by komponował się z resztą strony, z kolei napis na przycisku powinien być przede wszystkim czytelny, aby bez trudu zapoznać się z komunikatem.

Aby jak najbardziej ułatwić proces zakupowy, 99% sklepów internetowych tworzonych z Droplabs ma dodany pływający przycisk.

Jak dodać przycisk do strony internetowej? Instrukcję krok po kroku znajdziesz w naszej bazie wiedzy.

Czytaj więcej:


Powiązane artykuły

10 czerwca 2019

Bilety i vouchery do Twojego obiektu w Apple Wallet

7 października 2020

Jak wygląda sprzedaż mobilna e-commerce?

bilety na lodowisko
16 grudnia 2020

Lodowisko w Internecie. Jak sprzedawać bilety online?

Arrow-up