Czytasz
Skuteczna sprzedaż lekcji pływania w Twoim aquaparku

Skuteczna sprzedaż lekcji pływania w Twoim aquaparku

15 czerwca 2020

W tym artykule zdradzimy Ci, jak efektywnie zorganizować sprzedaż lekcji pływania w Twoim aquaparku. Podane wskazówki znajdą zastosowanie także w przypadku sprzedaży innych usług takich jak masaż czy zabiegi SPA.

Możliwość rezerwacji konkretnego terminu

Pierwszą funkcją, która w dużym stopniu ułatwi Ci sprzedaż powyższej usługi jest możliwość rezerwacji konkretnego terminu. W tym celu skorzystaj z wejściówki Pojedyncza usługa z wyborem dnia i godziny. Dzięki temu Twoi klienci będą w stanie zarezerwować usługę w udostępnionych przez Ciebie godzinach, a Ty z łatwością skontrolujesz limit wejść w tym terminie. Przykładowo jeśli jesteś w stanie przyjąć tylko 5 klientów w każdym z trzech dostępnych terminów – o godzinie 10:00, 12:00 oraz 14:00 wykorzystaj ten rodzaj wejściówki i ustal limit wejść na każdą z nich.

Jeśli chcesz jedynie zarezerwować dla klienta termin, bez dokonywania transakcji – pracownik obiektu może to zrobić korzystając z panelu kasjera.

Dodatkowo masz również możliwość ustawienia systemowego powiadomienia pracownika, który ma wykonać usługę np. instruktora.  Dzięki temu zostanie on automatycznie poinformowany o rezerwacji terminu.

Synchronizacji puli wejść między kanałami sprzedaży

Przypuśćmy, że prowadzisz także sprzedaż stacjonarną. Dzięki synchronizacji puli między dwoma kanałami sprzedaży możesz sprzedawać wejściówki przez internet oraz w stacjonarnym punkcie sprzedaży (np. w recepcji). Bez obaw, że limit osób zostanie przekroczony. Sprawdzi się to także w przypadku, kiedy Twój partner B2B (np. hotel) sprzedaje bilety na usługi w Twoim obiekcie. Nie musisz martwić się, że końcowo klientów będzie więcej niż ustalony przez Ciebie limit.

System Kontroli Dostępu

Kolejną funkcjonalnością, która w tej sytuacji znajdzie swoje zastosowanie będzie System Kontroli Dostępu. Pozwoli Ci on na szybką weryfikację rezerwacji klienta.

Atrakcyjny voucher

Jeśli chcesz, by klient otrzymał atrakcyjny voucher skorzystaj z dostępnej w panelu wejściówki prezentowej. Możesz wybrać dostępną grafikę lub skorzystać z własnej, która najlepiej dopasuje się do oferowanej przez Ciebie usługi.

Dodatki

W przypadku, kiedy chciałbyś udostępnić dodatkowe usługi lub umożliwić zakup przyrządów bądź akcesoriów, przydatnych podczas korzystania z usługi (np.czepek) możesz w tym celu skorzystać z opcji dodatków. 

Formularz rejestracyjny

Masz również możliwość stworzenia formularza rejestracyjnego dla uczestników lub uzyskania od klientów dodatkowych informacji. W przypadku szkoły pływania mogą być to pytania dotyczące umiejętności, wieku czy dodatkowych preferencji. 

Jak widzisz system sprzedaży Droplabs posiada wiele przydatnych funkcji, które ułatwią Ci przygotowanie oferty.


Powiązane artykuły

8 sierpnia 2019

Jak rozwiązywać problemy klientów Twojego sklepu online?

Prowadząc sklep online z pewnością zdarzają się sytuacje, w których Twoi klienci będą mieli jakieś pytania lub problemy. Jak je rozwiązać? Z Droplabs bardzo łatwo. Sprawdź sam!

Michal Holdenmajer Droplabs
6 kwietnia 2020

Droplabs bronią przedsiębiorców w czasie kryzysu

29 kwietnia 2019

10 sposobów, dzięki którym klienci Droplabs biją swoje rekordy sprzedaży

Arrow-up