Czytasz
Sprzedaż biletów z kilkudniowym terminem realizacji

Sprzedaż biletów z kilkudniowym terminem realizacji

30 lipca 2020

Jeśli chcesz umożliwić klientom zakup biletów na kilka dni bądź możliwość skorzystania z weekendowej ofert – dodaj bilet kilkudniowy do swojego sklepu internetowego. Bilety kilkudniowe to rozwiązanie, które nie tylko pomoże Ci zwiększyć sprzedaż, ale przede wszystkim da dużą wygodę Twoim klientom i ułatwi im zaplanowanie dłużej wizyty. Jak zatem wykorzystać bilet kilkudniowy w swoim sklepie?

Sprzedaż w aquaparku

Bilet kilkudniowy to świetne rozwiązanie dla aquaparków. Korzystając ze sprzedaży tego typu biletów ułatwisz zakup klientom, którzy chcieliby spędzić więcej czasu w Twoim obiekcie. Dodatkowo możesz kontrolować minimalną oraz maksymalną liczbę dni, na jakie prowadzona będzie sprzedaż. Warto zatem wprowadzić ten rodzaj biletu, aby klienci mogli wygodnie i szybko zaplanować dłuższą wizytę.

Elastyczne ceny

Warto również uwzględnić zmianę cenę w zależności od daty i przykładowo zaoferować wyższe ceny w weekendy, kiedy to więcej klientów odwiedza obiekt. O zmianie ceny w zależności od daty pisaliśmy tutaj. Zależnie od ceny biletu w danym dniu, system pokaże całościowy koszt zamówienia składanego przez klienta.

Weekend w parku rozrywki

Bilety kilkudniowe to również podstawy oferty dla parków rozrywki. Jeśli chcesz, by Twoi klienci mieli możliwość zakupu lub rezerwacji kilkudniowej wycieczki do parku rozrywki – koniecznie uwzględnij bilet kilkudniowy w swojej ofercie. Możesz udostępnić zakup biletu na dowolną ilość dni. Dzięki temu klient sam zdecyduje, ile dni chciałby spędzić w Twoim obiekcie.

Możesz wykorzystać ten bilet także do tworzenia oferty weekendowej. Wystarczy ograniczyć udostępnione terminy jedynie do weekendów. Wówczas klient będzie mógł zakupić bilet wyłącznie dwudniowy, którego okres realizacji wypada w sobotę i niedzielę.

Notatka przy terminie realizacji

Warto również skorzystać z możliwości dodawania notatki, która wyświetli się przy wyborze terminu. Dodaj tam wskazówki związane z wykorzystaniem wejściówki lub ważne informacje na temat lokalizacji obiektu czy godzin otwarcia. Jak wykorzystywać notatki pisaliśmy tutaj.

Oferta w języku angielskim

Warto pamiętać także o stworzeniu oferty w języku angielskim, aby zagraniczni klienci mieli możliwość kupowania kilkudniowych biletów. Dzięki dodawaniu oferty w innym języku, zagraniczni turyści chętniej zakupią bilet w sklepie internetowym. Korzyści dwujęzycznego sklepu przedstawialiśmy w tym artykule.


Jak widzisz bilet kilkudniowy to rozwiązanie, które przyniesie Twojej firmie dużo korzyści, warto więc jak najszybciej dodać go do swojej oferty internetowej. Spodobał Ci się artykuł? Obserwuj nas na Facebooku, by być na bieżąco i czerpać inspiracje do rozwijania swojej sprzedaży internetowej.

Powiązane artykuły

14 sierpnia 2018

Po co nam ta sprzedaż online?!

autor
3 sierpnia 2020

Omijanie kolejki do kasy biletowej

Arrow-up