Internet rozwija się w zawrotnej prędkości. Mowa tutaj o dynamicznym wzroście rzędu 10 procent nowych użytkowników sieci w październiku 2019 względem tego samego miesiąca w roku 2018. Oznacza to, że już 6 na 10 osób na świecie korzysta z internetu. Żadnym zaskoczeniem nie jest fakt, że Polska podąża za tym trendem, a przoduje mu sprzedaż internetowa.
Trendy w sprzedaży biletów
W 2019 roku już 62% mieszkańców Polski kupuje online. Dokładnie o 6% więcej niż w roku 2018 oraz 8% więcej niż w roku 2017. Internet z roku na rok staje się coraz większy. Więcej danych, więcej odbiorców, a także więcej pieniędzy. Rynek sprzedaży online już w 2018 roku wart był ponad 40 mld złotych. Rosnąca konkurencja sprawia, że przedsiębiorcy coraz chętniej lokują swoje oferty także na stronach www. Z kolei konsumenci chwalą sobie takie czynniki motywujące do zakupów online jak:
Jak się jednak okazuje, wiele nowo zarejestrowanych sklepów internetowych nie jest w stanie się utrzymać na rynku. Po dwóch latach, co ósmy, nowy sklep internetowy upada. Po okresie trzech lat od założenia już co trzeci sklep internetowy przestaje działać3! Aby wystrzec się ewentualnych błędów przy wchodzeniu przez firmę do sieci, warto zaangażować profesjonalną firmę.
Dla kogo jest Droplabs?
Od momentu założenia na początku 2017 roku, Droplabs pomaga przedsiębiorcom w całej Polsce zaimplementować w ich biznesie sprzedaż online. Sektor usług takich jak parki rozrywki, muzea, siłownie, eventy i tym podobne, bez wątpienia różni się w kontekście sprzedaży internetowej od sprzedaży towarów. Właśnie dlatego Droplabs jest idealnym rozwiązaniem dla szukających sprawdzonych narzędzi sprzedaży internetowej usług, z którego korzysta już ponad pół tysiąca firm z całej Polski.
Doświadczenie w parze z korzyściami – liczby nie kłamią
Trudno oszukać statystykę, która jasno wskazuje na korzyści ze współpracy. Blisko 1,2 mln klientów miesięcznie odwiedza sklepy internetowe obsługiwane przez Droplabs. Średni miesięczny obrót w sklepie online wynosi ponad 19,2 tys złotych. Z kolei średnia konwersja na zakup wynosi 3,5%. Oznacza to, że na 1000 osób, które odwiedza stronę, około 35 spośród tych osób dokona zakupu online. To ponad dwa razy więcej niż średni wskaźnik konwersji wynoszący 1,6 %. Robi wrażenie, prawda?
Źródła:
https://datareportal.com/reports/digital-2019-q4-global-digital-statshot
https://www.gemius.pl/wszystkie-artykuly-aktualnosci/raport-e-commerce.html
https://www.bisnode.pl/wiedza/newsy-artykuly/rynek-ecommerce-w-polsce-2017-18/