Czytasz
Sprzedaż i rezerwacja usług na torze kartingowym

Sprzedaż i rezerwacja usług na torze kartingowym

14 września 2020

Prowadzisz tor gokartowy? System Droplabs posiada mnóstwo funkcji, które ułatwią Ci zarządzanie sprzedażą i rezerwacją wejściówek w obiekcie. Możesz sprzedawać nie tylko vouchery, ale również karnety, imprezy okolicznościowe, pojedyncze wejścia, jak również umożliwić wygodną rezerwację całego toru. Zobacz zatem, co zrobić, by sprzedaż w Twoim obiekcie działała jeszcze sprawniej!

Rezerwacja usług oraz toru gokartowego

By umożliwić klientom rezerwację całego toru lub pojedynczych wejść, nie musisz korzystać z dodatkowych systemów – wszystko masz w jednym miejscu. Stwórz bilet do wykorzystania w konkretnym dniu i konkretnej godzinie, aby Twoi klienci nie musieli dokonywać dodatkowej rezerwacji po zakupie. W ten sposób klient od razu zakupi usługę z określonym terminem realizacji. Dodatkowo jeśli chcesz, by sama rezerwacja była bezpłatna wystarczy, że ustawisz cenę 0 zł.

Zakup biletów na miejscu

Jeśli chcesz wykorzystać System Droplabs także w sprzedaży stacjonarnej – skorzystaj w tym celu ze Sprzedaży Wewnętrznej. Dzięki Panelowi Kasjera Twoi pracownicy będą mogli generować bilety przy kasie, a wszystkie informacje na temat sprzedaży gromadzone będą w jednym miejscu.

Kody rabatowe

Kolejną możliwością, którą oferuje Ci System Droplabs jest generowanie kodów rabatowych. Skorzystaj z nich, by udostępniać atrakcyjne rabaty swoim klientom, a przy tym wyróżnić się na tle konkurencji. Zorganizuj promocję z okazji Dnia Dziecka, Wakacji czy innych wydarzeń, a następnie udostępniaj kody w mediach społecznościowych.

Dodatki

W ofercie warto uwzględnić również sprzedaż dodatków, aby klienci od razu mogli zakupić przydatne dla nich akcesoria czy udogodnienia takie jak kominiarka czy karta członkowska.

Imprezy okolicznościowe

Jeśli w swojej ofercie posiadasz organizację imprez firmowych lub urodzin – skorzystaj z zorganizowanego wydarzenia grupowego. W ten sposób oszczędzisz czas swoich pracowników i klientów. Nie musisz bowiem tworzyć dodatkowych formularzy zgłoszeniowych ani żądać od klientów wysłania odpowiedniego zapytania na maila. Rezerwacji imprezy można dokonać bezpośrednio z Twojego sklepu internetowego. Sam proces jest niezwykle intuicyjny, a wszystkie dodatkowe uwagi mogą zostać wprowadzone przez klientów w trakcie zakupów.

Synchronizacja z kalendarzem

Żeby mieć pewność, że żaden termin Ci nie umknie, skorzystaj z możliwości dodawania sprzedanych terminów do swojego kalendarza. W tym celu ustaw dodatkowe powiadomienia dla sprzedanych usług. Wówczas po zakupie biletu lub dokonaniu rezerwacji zostaniesz o tym poinformowany, a automatyczna synchronizacja z Kalendarzem Google sprawi, że nie przegapisz żadnego terminu.


Jak widzisz system sprzedaży Droplabs posiada wiele funkcji, które ułatwią Ci przygotowanie oferty, sprzedaż oraz łatwą rezerwację Twoich usług.

Powiązane artykuły

9 sierpnia 2018

Podstawy, o których MUSISZ pamiętać!

Badanie zadowolenia klientów w polskiej branży turystycznej | Droplabs
6 kwietnia 2022

Badanie zadowolenia klientów w polskiej branży turystycznej

Czy klient jest zadowolony z odwiedzenia Twojej atrakcji? Co mu się spodobało, a do jakich elementów ma uwagi? Odpowiedzi na te pytania pełnią nadzwyczaj ważną rolę w funkcjonowaniu firmy, zwłaszcza w branży turystycznej. Na ich podstawie możesz nie tylko usprawnić działanie obiektu i jego kadry, a także doprecyzować grupy docelowe i ich zainteresowania. Dowiedz się, jak przeprowadzić badanie zadowolenia klienta w turystyce.

Arrow-up