Czytasz
Lodowisko w Internecie. Jak sprzedawać bilety online?

Lodowisko w Internecie. Jak sprzedawać bilety online?

16 grudnia 2020

System Droplabs posiada wiele funkcji, które sprawią, że sprzedaż internetowa oraz kontrola biletów będą zdecydowanie łatwiejsze. Możesz wygodnie sprzedawać wejściówki, bez kontaktu bezpośredniego oraz obaw, że limit wejść zostanie przekroczony. Sprzedajesz wejściówki na lodowisko? Zobacz, z jakich funkcji Systemu Droplabs możesz skorzystać, by Twoje działania były efektywne!

Tworzenie oferty

By sprzedawać bilety na lodowisko lub lekcję jazdy na łyżwach – stwórz bilet do wykorzystania w konkretnym dniu i o konkretnej godzinie. Dzięki temu klienci z łatwością wybiorą dogodny dla siebie termin.

Zmiana ceny w zależności od dnia realizacji z usługi to częsty zabieg stosowany przez sprzedawców. Jeśli chcesz, by cena biletów była wyższa w popularnych terminach np. w weekendy lub ferie, wystarczy, że ustawisz odpowiednią cenę korzystając z możliwości zmiany ceny w zależności od terminu realizacji. Możesz także uruchomić opcję wyświetlania pozostałych w sprzedaży miejsc.

Jeśli chcesz by sprzedaż prowadzona była maksymalnie kilka dni przed terminem odbywania się zajęć lub wejścia na lodowisko, nie musisz na bieżąco aktualizować swojej oferty. Wystarczy, że w ustawieniach okresu sprzedaży określisz odpowiednią liczbę dni.

Omiń kolejkę do kasy

Tworząc ofertę warto włączyć także informacje na temat możliwości ominięcia kolejki do kasy biletowej. Wówczas odpowiednia informacja pojawi się w sklepie online oraz na wejściówce. To skutecznie zachęci klientów do zakupu biletów przez internet – zarówno z powodu bezpieczeństwa, jak i szybkości oraz wygody zakupów internetowych. 

Nie zapomnij także o możliwości sprzedaży dodatków. To bardzo wygodna opcja jeśli chcesz zaoferować dodatkowe usługi. W tym wypadku może być to usługa wypożyczenia łyżew.

Kontrola biletów i monitorowanie sprzedaży

W związku z koniecznością stosowania się do odpowiednich norm sanitarnych, praca Twojego obiektu może być znacznie utrudniona. Warto zatem postawić na automatyzację, dzięki czemu kontrola sprzedanej liczby biletów oraz ich weryfikacja wejściówek na lodowisko będzie znacznie łatwiejsza.

Skorzystaj z oferowanej przez nas aplikacji Drop Terminal. Pozwala ona na natychmiastowe skanowanie biletów, dostarczając przy tym podstawowych informacji na temat realizowanej usługi. To nie tylko skraca czas bezpośredniego kontaktu między klientem a pracownikami, ale przede wszystkim znacznie ułatwia pracę personelu.

Dzięki możliwości monitorowania liczby sprzedanych biletów oraz ustalania limitów sprzedaży w konkretnych terminach nie musisz obawiać się, że na lodowisku będzie przebywało więcej osób niż pozwalają na to limity.

Przycisk zachęcający do zakupów

Poza przyciskiem znajdującym się na stronie internetowej, warto umieścić odpowiednie przekierowanie także bezpośrednio ze strony na Facebooku. Stwórz wezwanie do działania „Kup teraz” lub „Zarezerwuj teraz”, które pozwoli Twoim odbiorcom szybko znaleźć się w sklepie. Przekonaj się, jak krok po kroku dodać przycisk Call To Action na swoim Facebooku – artykuł.

Zobacz, jak wygląda sprzedaż wejściówek na przykładzie naszego klienta, MOSiR Mielec, który 100% swoich biletów sprzedaje online.

Powiązane artykuły

25 stycznia 2019

Zwiększ sprzedaż w Walentynki!

Zakupy w sklepie internetowym
14 lutego 2020

Jak poprawić wizerunek swojego sklepu internetowego?

30 września 2020

Monitorowanie sprzedaży internetowej

Arrow-up