Wpływ na zadowolenie klienta ma nie tylko sama usługa, ale także jakość Twojej komunikacji z klientem czy pomoc w rozwiązywaniu jego potencjalnych problemów. Ważne więc, by system wspierał obsługę klientów przed, w trakcie, jak również po dokonaniu transakcji. Z tego powodu, Droplabs daje Ci możliwość zarządzania sprzedanymi wejściówkami i monitorowania swoich zamówień. Dzięki temu, że masz pełną kontrolę nad swoim sklepem online z łatwością, samodzielnie sprawdzisz status płatności, zlecisz zwrot pieniędzy, zmienisz datę realizacji, wyślesz wejściówki ponownie lub oznaczysz je jako użyte. Jednym zdaniem: Panel Droplabs to elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, które sprawi, że w łatwy i szybki sposób zadbasz o satysfakcję swoich klientów.
Wyszukiwanie i przeglądanie zamówień
Panel Droplabs pozwala na monitorowanie zamówień dokonywanych przez klientów i sprawdzanie statusu płatności w odrębnie poszczególnych transakcji. Jako Sprzedawca jesteś w pełni decyzyjny w sklepie internetowym. Jeśli istnieje taka potrzeba możesz bez problemu:
- zobaczyć szczegóły zamówienia.
- oznaczyć wejściówkę jako wykorzystaną,
- zmienić termin realizacji wejściówki.
Rozwiązywanie problemów z zamówieniem
Jeśli klient skontaktuje się z Tobą informując, że nie otrzymał biletu na maila lub podczas transakcji napotkał problemy z płatnością, możesz w łatwy sposób poznać przyczynę problemu analizując zawarte w zamówieniu informacje. Dzięki temu szybko zidentyfikujesz problem i wrócisz do klienta z gotowym rozwiązaniem. Klient, natomiast, przekona się, że Twoja firma wykazuje się dużym profesjonalizmem i jest godna zaufania.
Dokonywanie zwrotów
Może zdarzyć się, że klient będzie chciał dokonać zwrotu zakupionego wcześniej biletu. Wówczas klikając jeden dostępny w Panelu Droplabs przycisk pieniądze wrócą na jego konto, a bilet straci ważność. Co więcej, wszystkie informacje o zwrocie zostaną automatycznie przekazane drogą mailową, dlatego cały proces zamie tylko kilka minut.