Image

Blog

Poznawaj ciekawostki z branży technologicznej i zwiększaj sprzedaż w swojej atrakcji turystycznej!

24 stycznia 2020

Dwujęzyczny sklep online z Droplabs

Informowaliśmy już o możliwości wprowadzenia dwujęzycznej wersji sklepu online - polskiej i angielskiej. To pomocne zwłaszcza wtedy, kiedy wiesz, że nie sprzedajesz usług jedynie na lokalnym rynku i kierujesz swoją ofertę do klientów międzynarodowych.  Mimo,… Czytaj dalej

11 grudnia 2019

Droplabs jako Channel Manager

Droplabs to kompletne narzędzie do sprzedaży usług online używane obecnie w większości przez indywidualnych klientów, takich jak parki rozrywki, salony SPA, organizatorzy koncertów, prowadzący szkolenia i warsztaty. Jednak obsługa konkretnych obiektów to nie jedyna funkcjonalność… Czytaj dalej

26 listopada 2019

Jak zmieniać ceny usług online w zależności od daty? Jak podnosić ceny w weekend?

Zmiana cen w zależności od daty to popularny zabieg stosowany przez sprzedawców usług. Często możemy spotkać się z tym w różnego rodzaju parkach rozrywki, w których bilety w tygodniu są tańsze niż te w weekendy.… Czytaj dalej

20 listopada 2019

Wersje językowe i tłumaczenia w Twoim sklepie online!

Jedną z głównych zalet sprzedaży online jest możliwość kupna usługi o dowolnej porze z dowolnego miejsca na świecie. To pomocne zwłaszcza dla obiektów, które działają w branży turystycznej, a także dla organizatorów międzynarodowych konferencji, szkoleń… Czytaj dalej

23 października 2019

Jesienne oferty w Twoim sklepie online!

W najbliższym miesiącu czekają nas dwie główne okazje, które możesz wykorzystać do uatrakcyjnienia oferty swojego sklepu online i przygotowania czegoś wyjątkowego! Wykorzystaj to!  Zbliża się Halloween! Przygotuj STRASZNĄ promocję dla swoich klientów! Okresowe promocje w… Czytaj dalej

20 października 2019

Strategia ofertowa dla Twojego sklepu online

Na początku tego rozdziału znów wrócę do cytatu Leonardo Da Vinci - Prostota jest szczytem wyrafinowania. Co to ma wspólnego z Twoim sklepem online i pierwszymi kampaniami? Przede wszystkim wyposażenie Twojego sklepu. To jest właśnie… Czytaj dalej

20 października 2019

Jak tworzyć opisy, które sprzedają?

Postanowiliśmy podzielić się z Tobą wiedzą, która kosztowała Beatę Wiercińska - specjalistkę od marketingu w branży beauty - ponad 20 000 zł, kilkanaście tysięcy godzin pracy i kilkaset testów przeprowadzonych w różnych firmach. Jej odkrycie… Czytaj dalej

19 października 2019

Jak tworzyć grafiki, które przyciągają, a nie straszą?

Estetyka grafik, które udostępniasz w swoich mediach społecznościowych czy na stronie internetowej zasadniczo pokazuje jaką jakość oferujesz. Jeśli nie chcesz lub jeszcze nie możesz inwestować we współpracę z profesjonalnym grafikiem, przeczytaj poniższy artykuł i zobacz… Czytaj dalej

19 października 2019

Dwa najważniejsze elementy, które sprawiają, że sklepy online sprzedają lub giną

Wspomniane w tytule elementy są bardzo oczywiste i za pewne doskonale je znasz, niemniej jednak warto je raz jeszcze przypomnieć i podkreślić. Zrób porządny rachunek sumienia i odpowiedz sobie na pytanie czy rzeczywiście w stu… Czytaj dalej

9 października 2019

Są klienci, którzy kupują tylko online, czyli o tym jak działają sklepy online w branży turystycznej

Centrum Turystyki Majer to jedna z bardziej rozpoznawalnych firm wycieczkowych w południowej części Polski, która organizuje szereg jednodniowych wyjazdów zarówno na terenie naszego kraju jak i poza jego granicami. Z Majerem można zwiedzić między innymi… Czytaj dalej

Arrow-up