Czytasz
Sprzedaż online w aplikacji mobilnej

Sprzedaż online w aplikacji mobilnej

6 lutego 2020

Just Fun Card to nowy program benefitowy promujący kulturę, rozrywkę, sport i rekreację wśród pracowników korporacji oraz innych zakładów pracy. Ten pozapłacowy benefit ma formę aplikacji mobilnej, za pomocą której nasi partnerzy mogą dotrzeć do użytkowników z ofertą swoich usług, czyniąc ją atrakcyjną poprzez udzielenie zniżki. W ten sposób partnerzy zyskują darmową reklamę, ponieważ Just Fun Card nie pobiera od nich żadnej prowizji czy innych opłat. Do współpracy zapraszamy obiekty oferujące usługi, na które jest popyt wśród młodych ludzi i rodzin z dziećmi.

O zastosowaniu systemu sprzedażowego w aplikacji mobilnej opowie Pani Krystyna, właścicielka firmy Just Fun Card oferującej usługi z zakresu świadczeń pozapłacowych.


Cała oferta w jednym sklepie 

Współpracę z Droplabs rozpoczęliśmy pół roku temu. Postanowiliśmy skorzystać ze sklepu internetowego, by sprawić, że korzystanie z ofert naszych partnerów będzie jeszcze łatwiejsze dla użytkowników, a tym samym zwiększy sprzedaż usług naszych partnerów.

Uruchomienie sklepu w aplikacji mobilnej to przede wszystkim duża wygoda dla użytkownika.

Oferujemy zniżki do atrakcji takich jak teatry, filharmonie, kręgle, bilard, ścianki wspinaczkowe, gokarty, czy nawet skoki ze spadochronem. Dodatkowo, rozwijamy również kategorię Zdrowie i uroda. Dlatego mamy świadomość jakie korzyści niesie za sobą udostępnienie wszystkich ofert w jednym intuicyjnym sklepie.

Zniżka do Chochołowa

Wygoda i automatyzacja

Współpraca z firmą daje nam ogromne możliwości przez ogólnopolski zasięg Droplabs. Channel manager Droplabs pozwala przedsiębiorcom zarządzać swoją ofertą atrakcji w wielu miejscach jednocześnie. Dzięki temu, mogliśmy umożliwić zakup usług z określoną zniżką. Co więcej, zakupiony bilet generowany jest z systemu sprzedaży atrakcji, dlatego informacje o każdym sprzedanym bilecie trafiają bezpośrednio do właściciela obiektu.

Nasi partnerzy cenią to rozwiązanie, bo jest to dla nich dodatkowy kanał sprzedaży.

Bilet fizycznie niczym nie różni od tych, sprzedanych bezpośrednio przez stronę internetową obiektu. Z drugiej strony, statystyki zawarte w raporcie uwzględniają sprzedaż biletów z podziałem na poszczególne kanały. Dzięki temu sprzedaż biletów za pośrednictwem naszej aplikacji to duża wygoda zarówno dla obiektów, jak i dla użytkowników.

Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej współpracy. Wiemy, że Droplabs bardzo dba o swój produkt, opracowując nowe usprawnienia i dodatkowe funkcje sklepu, które ułatwiają zakupy w aplikacji. Z tego powodu mamy pewność, że doświadczenie użytkowników odwiedzających sklep jest na najwyższym poziomie.


Powiązane artykuły

17 lipca 2020

Sprzedaż online to dzisiaj must-have

Arrow-up