Czytasz
Jak zamawiać bilety ze zniżką przez panel partnera?

Jak zamawiać bilety ze zniżką przez panel partnera?

3 lipca 2019


Obiekty działające w branży turystycznej często zawierają różnorakie współprace mające na celu uzupełnianie swoich wzajemnych usług oraz wzajemną promocję. W przypadku nawiązania tego typu relacji Droplabs może służyć jako narzędzie ułatwiające realizację zasad współpracy.
Przez panel partnera możesz wygodnie zamawiać bilety lub wycieczki w promocyjnej cenie dla gości swojego hotelu czy pensjonatu. Poniżej znajdziesz dokładnie wskazówki jak to zrobić.

Bilety ze zniżką – krok po kroku

  • Logowanie
    Ty lub Twoi pracownicy muszą zalogować się się do panelu przez adres e-mail lub numer telefonu komórkowego pod adresem: https://panel.droplabs.pl/

    Napisz do nas na [email protected] jeśli chcesz założyć dodatkowe konta dostępowe dla pracowników.
  • Wybór usługodawcy
    Po zalogowaniu do panelu, wybierasz usługodawcę, od którego chcesz zamówić bilety.
  • Wybór biletów
    Następnie wybierasz bilety w zniżkowych cenach i potwierdzasz zamówienie. Sprawdź przygotowaną dla Ciebie ofertę zniżkową już teraz.
  • Wydruk biletów
    W panelu od razu generują się bilety w formie PDF. Możesz je wydrukować i przekazać swoim gościom albo podać ich adres e-mail.
  • Weryfikacja za pomocą kodu QR
    Bilety te uprawniają gościa do skorzystania z usługi np. w Termach lub Aquaparku bez wnoszenia dodatkowych opłat na miejscu. Do realizacji biletu wystarczy także samo okazanie kodu QR.
  • Raporty
    Zamówienia dokonane przez panel są widoczne w zakładce Zamówienia. Masz także dostęp do szczegółowych raportów.

Jak za bilety płaci gość hotelowy?

  • Twój gość płaci za bilety Tobie jako pensjonatowi, hotelowi lub firmie wycieczkowej. Czasami hotele wliczają cenę biletu lub biletów w cenę pobytu.
  • Bilet nie zawiera nadrukowanej ceny. Możesz więc samodzielnie ustalać cenę jaką ostatecznie zapłaci klient za bilet, zachowując np. własną marżę.

    [!] Wyjątkiem jest sytuacja, w której usługodawca ustalił z Tobą obostrzenia dotyczące ceny dla klienta końcowego.

Jak za bilety płacisz Ty jako hotel, pensjonat, firma turystyczna?

  • Jako hotel, pensjonat czy firma turystyczna, płacisz za bilety usługodawcy np. Termie, w sposób określony na platformie: płatnością odroczoną na koniec miesiąca lub płatnością online bezpośrednio podczas zamówienia.

Powiązane artykuły

20 października 2019

Strategia ofertowa dla Twojego sklepu online

oferta na weekend majowy
21 kwietnia 2021

Jak przygotować ofertę na weekend majowy?

Arrow-up